Algemeen Welke shemales zijn echt dominant ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kennen jullie shemales die echt dominant zijn ? Liefst

Link ? Is dit tyra uit bxl ?
Ik denk dat dat heel lang geleden haar naam was ja. Ze krijgt/kreeg alleszins goede recensies bij onze Franstalige collega's.

Heeeerlijke ervaring gehad met Caroll, ze is echt vriendelijk, en ze heeft mij hard gespankt.
Eens mijn billen rood waren heeft ze haar apparaat langzaam in mij geduwd ( ze is echt wel groot en hard) en een ik op mijn gemak was heeft ze hard doorgedaan, dit deed ze met volle goesting en kracht.
Ik voelde mijn benen trillen erna😁

Heeeerlijke ervaring gehad met Caroll, ze is echt vriendelijk, en ze heeft mij hard gespankt.
Eens mijn billen rood waren heeft ze haar apparaat langzaam in mij geduwd ( ze is echt wel groot en hard) en een ik op mijn gemak was heeft ze hard doorgedaan, dit deed ze met volle goesting en kracht.
Ik voelde mijn benen trillen erna😁
Karol diaz? of een andere?

Sasha Diamond kan er wel wat van. Woont in Limburg en ontvangt regelmatig in Hasselt.

Af en toe kan je zo ook vinden op Grindr, maar daar ronselt ze voornamelijk voor een gay gangbang.

Sasha Diamond kan er wel wat van. Woont in Limburg en ontvangt regelmatig in Hasselt.

Af en toe kan je zo ook vinden op Grindr, maar daar ronselt ze voornamelijk voor een gay gangbang.

Amai, ik ben door haar 2 jaar geleden fzo gebeukt geweest. Op de filmpjes van haar wordt ik doggy gepaald, leuk om terug te zien !

Wauw, wat een plaatje. Een gangbang met haar lijkt me geweldig.
Amai, ik ben door haar 2 jaar geleden fzo gebeukt geweest. Op de filmpjes van haar wordt ik doggy gepaald, leuk om terug te zien !
Moet er niet aan denken. Die splijt me in tweeën :). Maar haar pik en sperma likken lijkt me geweldig (al heb ik mijn twijfels of de sperma foto's in haar advertentie echt zijn)

Wauw, wat een plaatje. Een gangbang met haar lijkt me geweldig.

Moet er niet aan denken. Die splijt me in tweeën :). Maar haar pik en sperma likken lijkt me geweldig (al heb ik mijn twijfels of de sperma foto's in haar advertentie echt zijn)
Sasha is ook graag passief, ze houdt enorm van grootgeschapen en liefst knappe mannen.
Ik heb met haar nog trio's gedaan waarbij we samen genoten van xxl lul 😋
Kan ontzettend goed pijpen en is qua make-up, lingerie, kledij mijn nummer 1
Wel.lang geleden dat ze nog eens in mijn regio was.

Sasha is ook graag passief, ze houdt enorm van grootgeschapen en liefst knappe mannen.
Ik heb met haar nog trio's gedaan waarbij we samen genoten van xxl lul 😋
Kan ontzettend goed pijpen en is qua make-up, lingerie, kledij mijn nummer 1
Wel.lang geleden dat ze nog eens in mijn regio was.
Shit, die wil ik nu ook wel eens, wat een heet konijn.

Terug
Bovenaan Onderaan