Recensie Wendy, DS Den Haag vh Geleenstraat 122 k6 4,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wendy valt voor mij in de categorie waarom heb ik haar niet eerder bezocht.

Vorige week ging ik weer eens wandelen voor de ontspanning en zonder een plan. Dus ik belandde zoals gewoonlijk tegenwoordig in de Geleenstraat. Meestal loop ik een paar rondjes om te kijken of er een leuke dame tussen zit voor mij. Dat deed ik vorige week ook, totdat ik een NL-bordje zag staan bij een van de ramen. Dit maakte mij nogal nieuwsgierig omdat ik in de Geleenstraat de meeste dames wel ken die Nederlands zijn en/of Nederlands spreken. Omdat ik de laatste tijd steeds meer nieuwsgieriger was naar Wendy, hoopte ik dat zij de dame was met het NL-bordje voor de ramen. Na nog een paar rondjes lopen kwam eindelijk een dame voor het raam met het NL-bordje staan. Het bleek dus toch Wendy te zijn. Omdat ik bij de ramen niet meestal op mijn eerste gevoel afga liep ik haar raam voorbij om af te tasten of ik iets van opwinding bij mezelf voelde bij haar en of zij mij bepaalde aandacht zou schenken. Nadat ik haar raam voorbij liep voelde ik wel iets van opwinding voor haar en zag ik wel dat zij naar mij keek. Dit had ik bij de andere aanwezige dames niet toen ik verder de straat in ging lopen. Hierop besloot ik om haar te benaderen bij het raam. Ze vroeg meteen of ik wilde binnenkomen en met het gevoel en de recensies in mijn achterhoofd over haar besloot ik om binnen te gaan zonder aan het raam afspraken te maken.

In de kamer aangekomen ontstond een gesprek tussen ons en vroeg zij wat ik wilde. Ik gaf aan het rustig aan te willen en doen en een GFE te willen. Nadat wij allebei uit de kleren waren zag ik een knappe dame met een lekker lijf. We gingen vervolgens ons wassen aan de wastafel. Na het wassen begon het voorspel met staand zoenen. Na een tijdje gingen we naar het bed waarna het zoenen werd afgewisseld met tongzoenen en knuffelen. Dit ging lekker met de flow in plaats van dat er een programma werd afgedraaid zoals door een aantal dames wordt gedaan. Daarna ging zij mij pijpen en dat deed ze niet onverdienstelijk en met veel gevoel. Na het pijpen gingen we weer verder met knuffelen totdat zij aan mij vroeg of ik bovenop haar kwam om haar te neuken. Ik gaf hier gehoor aan en ik neukte haar in missionaris. Dit was behoorlijk lekker en ik merkte echt dat ik door de sfeer in de kamer echt ontspannen werd. Na een poosje belandde ik op mijn rug en begon zij mij heerlijk af te trekken.

Na deze ontspannende sessie raakte we verder in gesprek en tot mijn grote verrassing bleken we een aantal dingen gemeen te hebben. Wat mij betreft kun je met Wendy geen foute keuze maken, omdat zij echt een vakvrouw is. Haar grootste kwaliteit is dat zij de klant behoorlijk goed kan peilen en daarop kan inspelen. Mocht ik nog in de korte tijd dat ik nog wandel behoefte hebben aan een bezoekje aan de Geleenstraat, dan komt Wendy zeker in aanmerking.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
heren wat is dit een topper zeg. Ik kwam voor sonja maar tevergeefs. Wendy deed open ik was meteen verkocht. Een lekker bimbo look en ik vind haar echt lekker. Mooie lichaam volslank. Met deze dame zou je elke dag sex willen hebben. Had afgesproken voor 30 min was 100 euro daar zat in neuken beffe en tongen. Had ook eigenlijk moeten vragen of pzc erbij in zit. Ik denk volgende keer maar een uur boeken met alles en erop en eraan. Als ik dit nu typ krijg ik weer een stijfe pik. Begon met handen wassen en mn pik wassen. Daarna duwde ze op bed lekker speels ging ze mn tepels likken en op een gegeven moment kwam ze omhoog en begon ze me vollop te tongen dit was zalig met die dikke lippen van haar. Het was van begin tot einde tijdens het neuken tongen.dat vind ik ook het geilst. We tongden en streelde elkaar. Mn pik was keihard en ze pijpte me lekker maar niet superbijzonder. Soms met spugen op mn pik.vervolgens ging ik haar beffe en dat was ook lekker. Goede kutsmaak ze bewoog mee met der kutje en niet overdreven kreunen gewoon lekker.daarna zei ze kom met je tong wil je tongen nou dat laat ik geen 2 de keer zeggen. Ik tongde haar alsof mn leven eraf hing en ze schoof zo mn lul erin tijdens missio alleen maar weer tongen. Heb haar in missio normaal geneukt en gehurkt. Daarna neuken doggy met mooi uitzicht op haar mooie bruine huid en kont. Lekker kijken in die spiegel hoe ik haar naaide. Daarna flatdoggy hard geneukt en ik spoot zo het condoom vol. Daarna nog aftertalk over van alles en nog wat. Deze dame gaat me volgende weer weer terug zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En soort dubbele recensie. In 2021 ontving Wendy tijdelijk in HS in Breda. Ze werd daar aan mij voorgesteld door de gastvrouw. Woww, ik was direct verkocht. Een prachtige, super directe vrouw met enorme borsten.

Mijn voorgevoel was goed en ik had een top middag.

Tijdens het uur heeft ze me alleen maar op een fantstische wijze gepijpt waarbij de nodige dirtytalk kwam kijken. Ik was zo bloedje geil geworden dat ik haar alleen maar tussen dr borsten wilde neuken en in haar gezicht wilde spuiten. Ik had dit tijdens de financiele afhandeling al aangegeven, waarbij ze een soort half toestemming gaf. Ik spoot uiteindelijk richting haar gezicht waarbij ze een halve facial van me ontving. Wat een geil gezicht was dat!

In de 2e ronde weer niet verder gekomen dat een geile pijpbeurt+cumshot. Niet eens de behoefte gehad om haar te neuken.

Na mn bezoek baalde ik hiervan waarna ik haar een tijd later in Den Haag heb opgezocht om haar te neuken. Ze pijpte me weer zo geil dat het weer bijna 'mis' ging. Toen zei ze; 'nu wil ik die paal van je wel in me voelen'. Dit was goddelijk! Uiteindelijk rubbertje eraf gehaald en dr tieten ondergespoten. Ik was in 20/25 min weer buiten, 70 euro betaald. Ze vond 50 genoeg maar ze is het geld waard. Betaal haar iets meer en je krijgt waar voor je geld.

Ik kreeg haar telefoonnummer en vertrok met een glimlach. Ik moet zeggen dat de 2e ervaring met Wendy dateert van zomer 22. Maar Wendy verdiend meer recensies dan het aantal dat ze nu heeft!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zat eens terug te bladeren en zag geen bericht van mijzelf terug, dat zal betekenen dat ik die destijds op hookers had achtergelaten.

Daarom nu ook even hier. Wendy heb ik nu 3x bezocht in de Geleenstraat. Alle 3 de ervaringen waren top en erg plezierig. Juist het platte en sociale van haar maakt het extra leuk, gezellig en vertrouwd.

Zoals gezegd, alle ervaringen waren top met een gezellig praatje pot achteraf, niet gelijk de kamer uitgestuurd. En zeker de laatste keer was dat meer dan welkom. Ik was toen geblesseerd en wat minder fit, hier hield Wendy goed rekening mee en ging lekker mee in wat kon. Daarna was ik ook echt op, ik kon gewoon nog even liggen en bijkomen onder een praatje pot, dat waardeerde ik zeker!

Gewoon een topper!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Wendy
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wendy is terug bij DS! Veel te lang geleden dat we elkaar eens lekker 'gedaan' hadden! Het was gewoon goed vandaag. Meteen weer vanaf seconde 1 die vertrouwdheid en gezelligheid waarmee ik me weer direct thuis voelde.

Lekker staand getongd en elkaar uitgekleed, afgetast en opgewarmd. Beetje teasen en dollen zoals je dat met haar als de beste kan doen. En toen het bed op natuurlijk waarbij ze lekker op me kwam liggen terwijl we doorgingen met tongzoenen. Wat een mooie heerlijke ervaren vrouw is ze nog steeds.
In 69 proefde ik haar super lekkere delicatesse, yammie! Natuurlijk hebben we ook nog even geneukt waarna ik handmatig de finish bereikte.

Daarna uitgebreid met elkaar (na)gepraat wat ik met Wendy altijd heel erg waardeer, lekker spontaan over allerlei zaken binnen en buiten 'het wereldje'.

Kortom, het was weer een welbesteed uitje naar 'de laan'. Dank je wel 'mijn' heerlijke milf, heb genoten! XXX
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6158468-wendy#overview
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Wendy langs geweest. Wat een topper deze vrouw. Ze legt je helemaal in de watten.
Het was voor mij alweer even geleden, en de laatste keer lukte niet goed.
Vandaag bij Wendy gelukkig wel en eigenlijk ging het best snel, maar dat lag eigenlijk meer aan mij. Ik was zo geil.
Ze heeft ook een heerlijk lichaam en is heel makkelijk in omgang met haar Rotterdamse tongval.
Wendy is echt knuffeldier, veel (tong)zoenen, heerlijk. Pijpen en neuken was hemels.
Gezellig nagepraat over van alles. Dank je wel Wendy.
 
Vandaag bij Wendy langs geweest. Wat een topper deze vrouw. Ze legt je helemaal in de watten.
Het was voor mij alweer even geleden, en de laatste keer lukte niet goed.
Vandaag bij Wendy gelukkig wel en eigenlijk ging het best snel, maar dat lag eigenlijk meer aan mij. Ik was zo geil.
Ze heeft ook een heerlijk lichaam en is heel makkelijk in omgang met haar Rotterdamse tongval.
Wendy is echt knuffeldier, veel (tong)zoenen, heerlijk. Pijpen en neuken was hemels.
Gezellig nagepraat over van alles. Dank je wel Wendy.


klinkt goed, ik had het idee op de foto's dat ze wat zakelijk koud is maar dat is dus niet zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan