Recensie Wendy, Sint Truiden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Greenvelvet19**

Wandelaar
50
12/05/25
34
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/wendy-405/
Totale kosten (in euro)
150
Na wat pogingen (ze was een tijdje ziek) vandaag eindelijk met deze Vlaamse dame kunnen afspreken. Gisteren gestuurd voor een afspraak, ik ontving dadelijk haar agenda met vrije momenten en een lijst met al haar prijzen, men keuze gemaakt voor 30 minuten en dit ging allemaal super vlot. De dag zelf mocht ik de locatie ontvangen. Ze ontvangt in haar privéwoning rand - centrum Sint Truiden.
Parkeren kan op haar oprit en net ervoor aan de kant van de straat maar ik koos toch voor een beetje verder en dan te voet, wat perfect mogelijk was.

Aan de deur dadelijk een mooie dame en 100% zoals haar foto's, een mooie lach, een mooie outfit ;-) en een warme zoen als onthaal. Ik merkte dadelijk dat dit aangenaam ging worden. Dit is geen dame die een onaangename afstand heeft tussen haar en de klant!

Samen naar boven gegaan, even het financiële geregeld, mezelf ontkleed en dan na wat verkennende zoenen naar het bed gegaan. Deze dame heeft een echt vrouwelijk lichaam met alle natuurlijke vormen en rondingen, mooie dikke billen, echte borsten! en een prachige steeds aanwezige lach...
Zoenen (doet ze goed, intiem, gevoelig zonder echt tongen), spelen met haar borsten helemaal ok en dan een pijpbeurt (met condoom!). Ik snap haar keuze hiervoor maar mijn jongeman werd toen wel eventjes wat slapper. Gelukkig schakelde ze dadelijk over naar cowgirl en dan mag je terwijl kijken naar die borsten van haar die mooi op en af botsen. Daarna eventjes op haar rug gedraaid om vervolgens tijdens doggy kon ik mezelf niet meer houden...

Na de seks was het ook weer duidelijk waarom ik zo fan ben van deze soort Vlaamse dames!: Een toffe babbel gehad over vanalles (dat tussen ons blijft) maar dat ook weer toont hoeveel beter dit soort dames in het vak staat tov de snelle afwerkers! GFE zeker aanwezig! En was mooi om tijdens ons gesprek erachter te komen dat ze dan nog eens bevriend is met mijn andere TOPPER uit Sint Truiden!...

Herhalingsgevaar? Zeker en vast!..... (Misschien willen ze wel eens samen!? ;-))

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan