WHEM Wendy, Slagharen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rewon

Wandelaar
85
03/10/23
69
Wie heeft ervaring met Wendy uit slagharen gehad ?
Lijkt mij een leuke dame
adv op SJ

Laatst bewerkt:
Haar eens bezocht een paar jaar geleden. De foto is wel van haar, grote mollige vrouw daar moet je van houden. Het was in het huis een enorme bende en ze rook niet al te fris

Haar eens bezocht een paar jaar geleden. De foto is wel van haar, grote mollige vrouw daar moet je van houden. Het was in het huis een enorme bende en ze rook niet al te fris
Klopt niet wat je daar zegt .Ze ontvangt niet .Ik heb haar een paar maanden geleden op bezoek gehad bij mij thuis .ze is keurig verzorgd en ziet er leuk uit
Dat ze mollig is klopt ,maar ik vind dat wel lekker
Heb een heerlijke geile date met haar gehad ,we hadden een echte klik .Geen klok kijkster ,heb daarna nog een tijdje leuk app contact gehad Ze weet hoe ze een man moet verwennen
Ik geloof niets van jouw revieuw Kloppertje ,ik heb het heel anders ervaren

Hee Rewon, het is alweer enige tijd geleden (wel 3 jaar schat ik) ze ontving toen in Hardenberg. Wie weet heeft ze zich verbetert.

In ieder geval is het mijn ervaring en als jij een andere ervaring hebt opgedaan is dat prima toch?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan