Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand ervaring mee?

Iemand ervaring mee ?

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring ?

De eerste Jade, zou een goede zijn.

Laatst bewerkt:
Er is weer een hele bus latina's neergestreken in Oostende. Afgespraak gemaakt met 1, iemand anders deed deur open die er niet op leek. Vroeg achter de dame van fotos en ze was niet beschikbaar. Vermoedelijk bestaat ze waarschijnlijk niet eens. En de meeste, die allemaal zelfde adres aangeven, ook niet.
Be warned, beste wandelaars

Er is weer een hele bus latina's neergestreken in Oostende. Afgespraak gemaakt met 1, iemand anders deed deur open die er niet op leek. Vroeg achter de dame van fotos en ze was niet beschikbaar. Vermoedelijk bestaat ze waarschijnlijk niet eens. En de meeste, die allemaal zelfde adres aangeven, ook niet.
Be warned, beste wandelaars
Is het mogelijk de dame in kwestie of het profiel mee te delen.
Zodoende andere wandelaars geen onnodige verplaatsingen te laten maken.

deze dame was diegene die ik gecontacteerd had en 'toevallig' niet vrij was.
Had er enkele gecontacteerd en allen op exactly zelfde adres en appartement, tussen voetbalstadium en kinepolis te oostende.

Als je dus een adres daar krijgt is er een kans dat het een fake profiel is. ER zitten wel twee dames waar ik van weet maar er waren 5tal profielen met dat adres. Wie fake is behalve die Gaby kan ik niet zeggen.

Had er enkele gecontacteerd en allen op exactly zelfde adres en appartement, tussen voetbalstadium en kinepolis te oostende.

Als je dus een adres daar krijgt is er een kans dat het een fake profiel is. ER zitten wel twee dames waar ik van weet maar er waren 5tal profielen met dat adres. Wie fake is behalve die Gaby kan ik niet zeggen.
5 dames op hetzelfde adres.
In dit geval is het Latina roulette.
Dit profiel gaat over Gaby, in introductie noemt ze Sophia.
Over twijfel creëren gesproken.
Niet de dame van profiel, onmiddellijk omdraaien en weggaan. met een goeie vloek er achteraan.
Rapporteren dit bedrog.

5 dames op hetzelfde adres.
In dit geval is het Latina roulette.
Dit profiel gaat over Gaby, in introductie noemt ze Sophia.
Over twijfel creëren gesproken.
Niet de dame van profiel, onmiddellijk omdraaien en weggaan. met een goeie vloek er achteraan.
Rapporteren dit bedrog.
Dat is ook wat ik gedaan heb. gerapporteerd op redlights. ZE halen profiel online maar 5min later staat het er terug op. Meer doet RL niet, of kunnen ze niet doen.

Die foto's heb ik eerder gezien op andere locaties, naam profiel ben ik niet zeker.

Zijn ook zeker te mooi om waar te zijn foto's. Dan moet het belletje toch al branden.

Terug
Bovenaan Onderaan