Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet of dit de correcte plaats is.
Maar als je een privé afspraak maakt in Roeselare en krijgt XXX (mod: adres is verwijderd) door als de locatie, pas op. De hele zaak is niet zuiver. 1 keer een goede ervaring gehad met https://www.redlights.be/profiel/alessia-316/
Maar bij een 2 bezoek moest ik plots op een andere bel duwen. Die deden dan zelf niet open na een paar keer duwen.
Gisteren terug een date geboekt. En bleek terug in dat gebouw te zijn. Deze keer deden ze wel open. Maar in het appartement zaten een vrouw of 6. En ik zou moeten mee gaan met een andere vrouw (echt niet schone vrouw). Het gaat hier echt over oplichting.
De Alessia waar ik een eerste goede ervaring mee had. Had tijdens een babbel iets verteld dat ze ook werkt als baas voor webcam meisjes. Dus ik denk dat deze daar baas is van alle meisjes in dat gebouw.
Dus kort ontwijk dat gebouw.
Zelfde ervaring gehad. Ze adverteert in Roeselare, Izegem, Brugge, maar ook in Gent (profiel werkt nog steeds). Afspraak gemaakt in Gent (het waren toch Gentse feesten). Alles via WhatsApp zeer correct en snel. Ik was er op tijd en de deur gaat op tijd open. Staat daar een totaal andere dame. You want one or two hours? I want no hours! Ze beweerde dan nog dat zij die Alessia was. Zelfs een blinde zag dat dit niet zo was. Ik dus meteen de deur uit. Moraal van het verhaal: vermijd die winkel / die dame. Regelrechte oplichting.

Terug
Bovenaan Onderaan