WHEM Inloop pay gangbang Wenbi, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
voor die prijs heb je in clubs 6 dames
Ja precies dat.
Waarom zou je 130 euro neerleggen voor (met alle respect) 1 enkele huisvrouw voor anderhalfuur en allerhande restricties? (geen anaal, geen CIM, etc, etc)
Dit terwijl er prima feesten- en swingers gelegenheden met veel meer mogelijkheden zijn , met veel meer luxere voorzieningen en minder geouwehoer?
MAW waarom zou je 130 betalen voor een inloop gangbang met een dame van 51? voor dat geld boek ik wel een 1:1 voor een uur met een lekker wijf.
 
Laatst bewerkt:
Ja precies dat.
Waarom zou je 130 euro neerleggen voor (met alle respect) 1 enkele huisvrouw voor anderhalfuur en allerhande restricties? (geen anaal, geen CIM, etc, etc)
Dit terwijl er prima feesten- en swingers gelegenheden met veel meer mogelijkheden zijn , met veel meer luxere voorzieningen en minder geouwehoer?
MAW waarom zou je 130 betalen voor een inloop gangbang met een dame van 51? voor dat geld boek ik wel een 1:1 voor een uur met een lekker wijf.
Ik snap je punt en je hebt zeker gelijk hierin. Maar leeftijd zegt niet alles een lekkere 50+ dame (in het algemeen) kan ook héérlijk zijn 😉
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan