WHEM Isaura & Friends @ De Loft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook geweest

+
gewillige dames maar zeker geen fotomodellen
Voorlopig nog rustig
Niet te duur

-
Is boven magazijn waar men aan het werken is, deuren en poort stonden open

( privacy)
 
Gisteren daar geweest op 2 mannen aanwezig
isaura totaal niet actief , zat op een stoel in slobbertrui met jeans .
1 dame zag er top uit , mollig mooie rode haren , leuke snoet . Dame nummer 2 niet bij geweest , zag er redelijk onverzorgd uit , met vettige haren en helemaal geen interesse buiten veel praten en te luidruchtig lachen. De locatie is moeilijk te vinden , geen lockers , binnen is het groot en kil ingericht. Er is nog werk om het gezellig te maken. Ik ben ook maar 20 minuten geweest. Een eerste niet aangename kennismaking maar wil het nog een kans geven op een andere tijdstip en andere dames.
 
Gisteren daar geweest op 2 mannen aanwezig
isaura totaal niet actief , zat op een stoel in slobbertrui met jeans .
1 dame zag er top uit , mollig mooie rode haren , leuke snoet . Dame nummer 2 niet bij geweest , zag er redelijk onverzorgd uit , met vettige haren en helemaal geen interesse buiten veel praten en te luidruchtig lachen. De locatie is moeilijk te vinden , geen lockers , binnen is het groot en kil ingericht. Er is nog werk om het gezellig te maken. Ik ben ook maar 20 minuten geweest. Een eerste niet aangename kennismaking maar wil het nog een kans geven op een andere tijdstip en andere dames.
Had ook willen komen, al goed heb ik mij bedacht. Vandaag is er ook iets te doen tussen 10u. & 14u.
 
moet nog "groeien" zeker ? Weinig transparant wie de andere dames zijn, dat nodigt niet uit om er te gaan. Onduidelijke foto's. Als je dan in concurrentie moet gaan met Boom of Hulst is keuze rap gemaakt…
Geen lockers is ook alvast niet ok….
Op 8/12 is er nog een feestje, even afwachten wie er dan komt….
 
Er zitten verschillende organisaters binnen
Kil is het wel maar wordt nog aangekleed
Toen ik er was:
Lisa heeft brilletje op, Zou de luidruchtige kunnen zijn, niet 100% fris vanonder
Tita veel ouder bij velen bekend normaal verzorgd en slank geniet van de sex
Isaura niet aktief maar moest niet perse voor mij, deed de bar
 
In dat hotel in wetteren heeft ze mij eens goed afgezogen

Neuken hoefde niet

Lijkt mij daar aan de loft te zijn in kruibeke op de plaats waar ze ratten vangen

Ook buitensex???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wegens ziekte even geen reactie kunnen schrijven bij deze , omdat je na 1 keer geen oordeel kan vellen ben ik toch maar eens terug gegaan overdag. Verbeteringen zijn : het was er warm , er was volk om en bij de 25 mannen op de dag , en er zijn lockers. Ik ben er 4uren geweest . Heel andere sfeer dan mijn eerste ervaring, de dames waren allemaal heel actief , namen initiatief . De ruimte was al meer aangekleed. ik heb me enorm vermaakt met Ina en Joyce. Lisa is niet mijn ding , kan wel heerlijk pijpen en is zachtaardig. bij deze moet neem ik mijn eerste reactie terug en zien ze mij ook zeker terug.

@de heren , is een dame je smaak niet laat haar dan links liggen maar hierzo negatief over zijn is helemaal niet ok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan