WHEM WHEM Jane Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yep. Niks speciaals. Geen borsten. En wil zo gezegd daten in een relatie. Is één vat met problemen. En een zaag. Logeert soms bij haar zuster. Moet je meepakken naar een hotel of bij u thuis en terug bij haar zuster thuis afzetten. Zo is het toch bij mij gegaan toen.
 
Laatst bewerkt:
Was idd niet om over naar huis te schrijven, was zeker niet top.
Bij was het bij de zus thuis die was wss gaan werken toen en ik moest de auto in een andere straat parkeren
 
ze is wel lief en rustig, heb twee keer met haar afgesproken, eerste keer heeft ze me klaargepijpt (cim) omdat ze anaal niet veel aankon. Tweede keer een jaar later had zel wel wat geoefend blijkbaar en heeft ze het geprobeerd maar na 5' dat ze op mij zat is ze dan toch gestopt omdat ze teveel pijn had.
 
Iemand schrijft hier "geen borsten" maar op de foto's lijkt ze toch wel borstjes te hebben, niet spectaculair maar toch borsten. Doet ze ook aan tongzoenen zoals ze vermeldt?
 
Laatst bewerkt:
Been to her place. It is clean and tidy and she looks pretty and natural. Hard cock but small tits but good enough to play. She kissed with tongue and made me feel comfortable instantly because shes nice and friendly. Ill meet her again for sure
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan