WHEM WHEM Sharon (Wijk en Aalburg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan me zelf blijven verdedigen maar heb ik geen zin meer in
Waneer t mij niet uitkomt ivm omstandigheden gaan ze me op de mail stalken...als ik dan zooo fake ben ..waarom dan nog op mijn mail berichten ..je gaat toch geen energie steken in een fake iemand ...maar schijnbaar wel ...xxx sharon
 
Hallo jammer dat ik zoveel negatieve reacties lees over mij ...maar de heren die geweest zijn en tevreden weg gaan daar hoor je nooit niets van ..dat vindt ik jammer ..maar ben eerlijk en oprecht en als ik een afspraak heb dan ben ik er ook !!! Maar dat ervaar je pas als je komt ..hoop dat er toch nog mannen zijn die mij willen mee maken
Kussss sharon
 
Ik kan me zelf blijven verdedigen maar heb ik geen zin meer in
Waneer t mij niet uitkomt ivm omstandigheden gaan ze me op de mail stalken...als ik dan zooo fake ben ..waarom dan nog op mijn mail berichten ..je gaat toch geen energie steken in een fake iemand ...maar schijnbaar wel ...xxx sharon
Dat krijg je als je maanden iemand voor de gek houd en je afspraken niet na komt
 
Nou moderator wat een negatieve reacties sta je allemaal toe. Wordt het niet eens tijd om op te schonen zoals je steeds aangeeft. Er zitten hier alleen maar gefrustreerde mannen te reageren die onbeschoft en geen respekt hebben voor voor deze dame. Ik kan jullie verzekeren dat je verrast zult zijn als je de lieve Sharon in het echt ziet. Ik geniet nog steeds van het uitzicht terwijl ze op haar buik licht en zwoel naar je kijkt met haar hand steunend onder haar kin en ik geniet van haar mooie lippen , blonde haren , tattoos op haar schouders en zij mij aankijkt en ik steeds geiler en harder wordt. Waar vindt je zo een lekkere pijpgrage dame waar je kreunend in de mond mag klaarkomen. Nee weet je wat jullie moeten doen naar zo een buitenlandse hoer gaan en je dan laten oplichten voor 200 euro terwijl alles staat afgevinkt en niets mag. Sharon is puur natuur en Hollands Dragqueen. Nou bij Sharon mag alles alleen het kontgaatje is helaas niet beschikbaar maar dat mag je gewoon respecteren. Er zijn nog twee andere gaatjes. Behandel een ander zoals je ook zelf behandeld wilt worden. Namasté Sharon
 
Nou moderator wat een negatieve reacties sta je allemaal toe. Wordt het niet eens tijd om op te schonen zoals je steeds aangeeft. Er zitten hier alleen maar gefrustreerde mannen te reageren die onbeschoft en geen respekt hebben voor voor deze dame. Ik kan jullie verzekeren dat je verrast zult zijn als je de lieve Sharon in het echt ziet. Ik geniet nog steeds van het uitzicht terwijl ze op haar buik licht en zwoel naar je kijkt met haar hand steunend onder haar kin en ik geniet van haar mooie lippen , blonde haren , tattoos op haar schouders en zij mij aankijkt en ik steeds geiler en harder wordt. Waar vindt je zo een lekkere pijpgrage dame waar je kreunend in de mond mag klaarkomen. Nee weet je wat jullie moeten doen naar zo een buitenlandse hoer gaan en je dan laten oplichten voor 200 euro terwijl alles staat afgevinkt en niets mag. Sharon is puur natuur en Hollands Dragqueen. Nou bij Sharon mag alles alleen het kontgaatje is helaas niet beschikbaar maar dat mag je gewoon respecteren. Er zijn nog twee andere gaatjes. Behandel een ander zoals je ook zelf behandeld wilt worden. Namasté Sharon
Drag queen?
Ze adverteert toch dat ze een post op transsexual is en dus een vrouw?
 
Ik had om voor deze dame op te komen een hele recensie geschreven maar die is helaas verwijderd omdat dit een WHEM topic is...
Tja, technisch gezien is dat waar. Was voor mij gemakkelijker geweest als alleen het recensie deel weg was gehaald en de tekst was blijven bestaan.

Hoe dan ook, ik heb vandaag contact gezocht met deze dame, meteen contact gekregen, evenals haar privé nummer en kon haar zelfs binnen een uur bezoeken.
Prima tijd gehad, goede service, aardige vrouw, pijpt buitengewoon goed.

Ik snap dus eerlijk gezegd de negatieve verhalen hierboven niet. Mijn ervaring is erg positief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan