Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOverigens heb ik meerdere queries gebruikt en ook de rubriek shemales doorgebladerd.Er zijn 0 zoekresultaten gevonden voor "Wijk en Aalburg "
Als ik haar tekst goed interpreteer, heeft ze de Big Chop al ondergaan. Ik denk dat dat ook de reden is, dat ze haar advertentie, in de rubriek "dames van plezier", heeft geplaatst.Ook geïnteresseerd en zag het linkje toevallig.
Ik vraag gisteren aan jou of je vanmiddag tijd hebt. dan reageer niet tot dat ik een recensie schrijf, net als andere mannen ( zie andere recensies hierboven, je contact alleen maar spreekt niets af )Hallo hier sharon
Iwatobra als je een melding over me maakt ! Zeg dan wel de waarheid aub
Ik reageer wel op je ..vandaag nog ..maar als jij inkomsten van mij wil bederven ben je goed bezig ...kom eerst maar eens opdagen na een afspraak ..dan mag je een recensie plaatsen !!!
Heren reageer gerust op me hoor
Kussss sharon
Succes,Ik vindt t geweldig dat jij nu wel ineens reageert iwatobra
Maar ik ga niet de onschuld uithangen ik blijf keurig netjes en wens jou alle goeds toe voor de toekomst . Gr sharon
En voor degene die wel intressen hebben in geen fake transvrouw
[email protected]
Erg in je geinterresseerd.......Ik vindt t geweldig dat jij nu wel ineens reageert iwatobra
Maar ik ga niet de onschuld uithangen ik blijf keurig netjes en wens jou alle goeds toe voor de toekomst . Gr sharon
En voor degene die wel intressen hebben in geen fake transvrouw
Kom en geniet schat xxx sharonErg in je geinterresseerd.......
Kom maar hoor lieverd xxx sharonIk ben ook heel benieuwd naar haar