WHEM Gangbang MrsJ en MrM

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling ***** 5,00 ster(ren)​
Intiem ***** 5,00 ster(ren)​
Pijpen ***** 5,00 ster(ren)​
Zoenen ***** 5,00 ster(ren)​
Aftrekken ***** 5,00 ster(ren)​
Tongzoenen ***** 5,00 ster(ren)​

Extra's
Anaal, Beffen, Klaarkomen in mond, Klaarkomen op gezicht, Klaarkomen op lichaam, Penismassage, Pijpen deepthroat, Pijpen zonder condoom, Squirting, Vingeren

Gesproken taal Nederlands
Roker Nee
Algehele Hygiëne Uitstekend
Origine West-Europees
Leeftijd 50+
Haarkleur Anders
Cupmaat C
Lengte 1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw Normaal
Duur van bezoek 90 minuten
Dag Woensdag
Totale kosten (in euro) 150

Medewandelaars,

Vandaag lunch gedaan bij Jacky en Miranda. Wat zou ik er allemaal over kunnen of moeten zeggen, een woord? Fantastisch!!!

Weer hartelijk ontvangen, huiskamer zat met 5 man al redelijk gezellig vol. Uiteindelijk 10 man. Jacky, Miranda en Ron waren er natuurlijk ook. 10.00 inloop en om 10.30 gaf Ron het sein op groen, dames even naar boven, heren ontdoen van kleding en wachten op de dames. Tja en dan is het een soort van feest, geen haantjes, Ron is een top gastheer, broodjes, drank alles was goed verzorgd. Dames zijn erg geil en welwillend, met respect behandelen. Was voor mij de eerste keer in huiselijke sfeer een gangbang beleven. Herhaling vatbaar.

Laat weten als je wat wilt weten via een DM.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb ze dit jaar nog regelmatig op SJ gezien met een advertentie, sinds de zomer weer even stil maar dat is met meer feestjes.
heb er ook eens aan gedacht, wat waren de ervaringen? waarschijnlijk goed aangezien je nog eens terug wilt...

Zijn deze dames nog actief? Ik heb het genoegen gehad om een keer aanwezig te zijn bij de lunch en zou er graag nog eens bij willen zijn.
Ja hoor deze zijn zeker nog actief maar hebben net als velen een "zomerstop" gehad. Het laatste feestje was eind juli.
Ik heb regelmatig contact met de organisator / gastheer en begreep dat er begin oktober weer een lunch gepland gaat worden maar ze zetten de advertentie meestal pas een week van te voren online.
ik heb ze dit jaar nog regelmatig op SJ gezien met een advertentie, sinds de zomer weer even stil maar dat is met meer feestjes.
heb er ook eens aan gedacht, wat waren de ervaringen? waarschijnlijk goed aangezien je nog eens terug wilt...
Hierboven staan ook ervaringen van anderen en in dit topic ook. Toen gebruikte ze nog andere namen maar zijn dezelfde dames. Ik ben er vaker geweest. Mocht je vragen hebben stuur me gerust een persoonlijk berichtje

Terug
Bovenaan Onderaan