white party en party girl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moest aan dit topic denken:

"Ik ben een latina babe. Altijd geil en klaar om je plezier te bezorgen. Ik ben altijd blij, vriendelijk, sexy gekleed en nog veel meer. We kunnen ook een wild feest houden. We kunnen alcohol drinken en dronken worden en we kunnen ook feesten als rocksterren als je begrijpt wat ik bedoel. Je kunt mijn hele body bedekken met massageolie en samen stout worden. Ik ben een lieve sexy maar stoute latina die wacht om voor je te zorgen en je fantasieën waar te maken."

Maar het zal niet iedereen verbazen...fake
 
Moest aan dit topic denken:

"Ik ben een latina babe. Altijd geil en klaar om je plezier te bezorgen. Ik ben altijd blij, vriendelijk, sexy gekleed en nog veel meer. We kunnen ook een wild feest houden. We kunnen alcohol drinken en dronken worden en we kunnen ook feesten als rocksterren als je begrijpt wat ik bedoel. Je kunt mijn hele body bedekken met massageolie en samen stout worden. Ik ben een lieve sexy maar stoute latina die wacht om voor je te zorgen en je fantasieën waar te maken."

Maar het zal niet iedereen verbazen...fake
'Babe' en 'body' geven het ook al weg. Als je een verhaal vertelt (dame uit ver land die gebruik maakt van google translate) zorg dan dat het klopt.
 
Ik snap er niets van.....een dame heeft mij behoorlijk wat keer coke gegeven omdat zij Wil zien hoe ik reageer....het doet me echt niets en schijn behoorlijk wat te hebben gesnoven......ik slaap er alleen slecht van......zelf wordt ze er geil van. Dames vertellen mij dat mannen er een slappe van krijgen
 
Dat is dus de werking, je wordt er actiever van. En tot op bepaalde hoogte werkt het tegen, blijft slap, je moet de tussen weg, en dan is het wel een lekker gevoel.
Geprobeerd van een of twee lijntjes tot iets van 1,5 gram (inschatting van de dame)
Ik merk het pas thuis....en de dame blijft het koppig geven....ze zegt dat ze het leuk vind omdat ik zo een nette man ben😂
 
maar eens. Lijkt wel of elke Latina tegenwoordig met paar kilo coke aan de bak gaat... pffff
Niet mijn ervaring.....mijn vaste meisjes op de doublet zijn behoorlijk onschuldig wat dat betreft.....volgens mij is Carina de enige die (sigaretten) rookt....verder geen drugs....en geloof me wiet heb ik ze allemaal aangeboden....dat vind ik Dan Wel Weer lekker soms.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan