Whole Night session girls ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Selector1902

Newbie
2
22/10/23
5
1
"Ik zoek een vrouwelijke metgezel met een eigen woning die bereid is om de hele nacht samen door te brengen tegen een redelijke prijs van ongeveer €500 voor 6-8 uur. Heeft iemand informatie of suggesties voor zulke mogelijkheden?"
 
Deze week komt mijn vaste (ex)dvp/liefje/semi vriendinnetje/neukertje/fwb (geen idee wat haar status nu eigenlijk voor me is) weer een paar dagen gezellig bij me op bezoek. Voor een vriendenprijsje; minder dan de helft genoemd in #1. 😉

Wijntje erbij, lekker eten en sex op commando maar ik doe het eigenlijk al teveel; soms klaagt ze waarom ik zo weinig zaad voor haar heb. 😎
 
Ik zou dit ook wel graag willen maar realiseer dat als je zoals ik de 50 reeds gepasseerd bent en minimaal 10 jaar jonger zoekt, dat het voor de vrouw een zakelijke insteek is en lonend moet zijn
 
Dat wil ik ook wel eens voor die prijs ;)
Maar met een fysieke beperking, daar staat een dame niet voor te springen.:unsure:
Al veel advertenties geplaatst, maar nog nooit een deftige reactie gekregen, enkel maar vreemdelingen......
 
Ik heb eerder geprobeerd deze vraag te stellen, maar werd afgewezen. Leuk om de vraag te zien. Ook voor mij zouden eventuele aanwijzingen op prijs worden gesteld. Ik ben bereid te betalen, maar niet te veel. Ik las hierboven dat het plaatsen van een advertentie helpt, maar waar plaats je zulke advertenties?
 
tinder werkt niet. Ik heb nu een paar maanden het hoogste abonnement en ik krijg nauwelijks 1-2 nieuwe verbindingen per maand (vooral omdat ik geen gezichtsfoto plaats). kocht zelfs een paar dozijn boosts, maar geen geluk. Misschien doe ik iets verkeerd, haha.

met de paar contacten die ik kreeg, klikte er niets, dus ik heb absoluut een betere plek nodig om te zoeken.
 
tinder werkt niet. Ik heb nu een paar maanden het hoogste abonnement en ik krijg nauwelijks 1-2 nieuwe verbindingen per maand (vooral omdat ik geen gezichtsfoto plaats). kocht zelfs een paar dozijn boosts, maar geen geluk. Misschien doe ik iets verkeerd, haha.

met de paar contacten die ik kreeg, klikte er niets, dus ik heb absoluut een betere plek nodig om te zoeken.
.....en dat vind je gek? Geen gezichts foto 🤣🤣🤣
 
Als je er goed uitziet, en tijd, energie, geld en moeite wilt steken in een contact, dan kun je ook nog een profiel maken op SDC. Wil je wat gemakkelijker afspreken dan zijn er genoeg sekswerkers die ook een 'overnight' of langer aanbieden. Maar, €500 voor 6-8 uur, … eeeh, … dat is een erg krap budget ben ik bang. 😬
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan