Wie heeft er ervaring met een sugarbabe?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mag een sugar babe een vriendje hebben en mag ze aan one night stands doen met jongens van haar leeftijd?
Dat ligt er maar aan of je dat met haar besproken en wellicht vastgelegd hebt.

Maar in de praktijk kun je als 'oudere man' natuurlijk niet van haar verwachten dat ze geen seks met leeftijdsgenoten heeft. Dat zou nogal hypocriet zijn.

Of dat vriendje er blij mee is dat zijn vriendinnetje een sugarbabe is is een ander verhaal.

Ik ken een sugar babe! Krijgt alles wat ze aan haar sugar oompje vraagt, gaat mee op zakenreizen en wordt puur en DIK betaald voor haar aanwezigheid, maar daar hoort seks niet bij.

Als je seks met een sugar Babe wilt, zal je dat van tevoren moeten bespreken anders kan je dat wel vergeten.
Met een paar honderdjes ga je het iig niet redden, iig niet bij een echte ( golddigger).

Wil je een sugar date met enkel seks, ben je beter af met een dvp die dat aanbiedt en een STUK goedkoper!!
Zie, dat dacht ik al. Als je eenmaal een goede sekswerker te pakken hebt krijg je waarschijnlijk veel betere seks en je bent veel goedkoper uit inderdaad. Niet normaal, die meiden denken echt dat hun aanwezigheid alleen ons al honderden euro's waard is. Maar ik snap die kerels ook niet. Meestal is het zo dat als jij je vermogen zelf hebt opgebouwd, dus niet makkelijk in de schoot geworpen hebt gekregen door een erfenis, je de waarde van geld snapt. Dat je dan zoveel geld overhebt voor de aanwezigheid van een vrouw zonder seks, ongelooflijk.

Terug
Bovenaan Onderaan