WHEM Wie heeft er ervaring met Paris, DS Den Haag?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

indomen

Meubelstuk
Forumpionier
1.747
05/07/21
1.053
43
Hallo heren wie heeft er ervaring met paris van ds girls. Ziet er erg lekker uit.https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=PARIS&originUrl=girls.php
 
Die heb ik recent (maandje geleden) bezocht, een aardige en erg sexy vollere vrouw. Ze kwam op mij over als een klein beetje afstandelijk, neemt geen blad voor de mond en deed niet aan zoenen. Maar ze gaat er wel vol voor.
Hygiëne was uitstekend. Heeft wel een aantal piercings.
Beffen, vingeren, doggy en cowgirls was allemaal prima.
Geprobeerd omdat degene waarvoor ik kwam niet aanwezig was en ik was toch wel nieuwsgierig. Ze was me daar al eens aangeraden. Helaas bleek ze niet mijn type. Op mij kwam ze over als meer een type voor vol gas neuken dan voor een GFE.

Ik heb er geen recensie over geschreven omdat ik er niet erg lang was en ik liever mijn eerste recensie met wat meer passie zou schrijven. Het was niet een van mijn favoriete ervaringen met een van de dames en ik zou haar niet nog eens kiezen. Maar in dit geval dat lag vooral aan mij en mijn voorkeuren. Ik heb niets negatiefs te melden over haar.
Ik vond het een positieve ervaring en heb er voornamelijk over mezelf wat geleerd. Ik ben zeker dat er heel veel mannen zijn die heel blij van haar worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan