Wie heeft ervaring met Alisa?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eigenaardige aanpak.

Ze biedt prijzen voor 1 of 2 uur maar maakt vervolgens duidelijk dat ze helemaal geen zin heeft in 1 of 2 uur... Dit is een manier van upsellen in de advertentie die ik nog nooit gezien heb.
 
Ik heb haar vorig jaar gedate, toen het nog 200 euro voor 1 uur was. Was ok, maar ze is verschrikkelijk om mee af te spreken( stelt dates altijd uit, verzint excuses etc...) en is heel snel op haar tenen getrapt. Ze is supermooi, maar ze moet echt iets aan haar persoonlijkheid doen. Haar emoties en humeur kunnen draaien uit het niets.

Ze had toen wel iets aan haar been, een zware infectie waardoor ze aan zware pijnstillers zat. En iets deed mij vermoeden dat ze er aan verslaafd was geraakt, want ze had ook zware schulden. Ze is wel een echte studente, woont nog thuis bij haar ouders die van niks weten.

Ik heb nooit een review geplaatst, want haar advertentie was al weg. De date zelf was niet slecht voor 200 euro, maar meer zou ik er ook niet aan geven. Zoals boven al aangegeven is ze idd heel arrogant.
 
Als je er mee afspreekt, verwacht wel dat ze het op het laatste moment afzegt met een slecht excuus. Je moet echt geduld hebben met haar. Ze moet ook goedgezind zijn om te kunnen afspreken. Eigenlijk wel jammer, want ze heeft echt prachtige borsten en een lekker lichaam.
 
Als je er mee afspreekt, verwacht wel dat ze het op het laatste moment afzegt met een slecht excuus. Je moet echt geduld hebben met haar. Ze moet ook goedgezind zijn om te kunnen afspreken. Eigenlijk wel jammer, want ze heeft echt prachtige borsten en een lekker lichaam.
ok, thanks. En heeft ze een mooie gezichtje/gebid?
Goed in bed? Pijpen, ... ze doet ook anaal en slikken staat op haar profiel
 
Ze is mooi, van Rusische afkomst. Maar ze heeft het te hoog in haar hoofd. Bedprestaties waren ok gezien de omstandigheden(haar been deed pijn). Ik zou ze eigenlijk alleen maar aanraden voor haar mooi lichaam. De rest was niet hoogstaand, maar nu ook niet echt slecht. Maar voormeer dan 2 uur ben je wel in't zak gezet denk ik dan. Of ze moet zwaar veranderd zijn tegenover vorig jaar...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan