Wie heeft ervaring met deze Marokkaanse uit Doubletstr 31p kamer 14

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5126

Vaste klant
231
18/11/21
373
3
Dag mede wandelaars.

Vorige week kwam ik ( ik denk ) een Marokkaanse dame in de grote passage van de Doubletstraat tegen. Enorme reet en ook gigantische benen. Kwam super arrogant over en was eigenlijk te lui om van er stoel af te komen. Ik ben gek op Marokkaanse en ook op dikke dames. Dus denk toch morgen even langs. Ze zit in de grote kamer met veel glas naast de frisdrank automaat. Ben erg benieuwd naar de recensies ! Kan ook zomaar een latina zijn
 
Zie hier de plattegrond (te vinden bij eerste bericht gepind "Den Haag algemeen"
 

Bijlagen

  • 88E27A52-3AF6-4FC9-B7AE-4B1A7448F961.png
    88E27A52-3AF6-4FC9-B7AE-4B1A7448F961.png
    184,1 KB · Weergaven: 18
Dag mede wandelaars.

Vorige week kwam ik ( ik denk ) een Marokkaanse dame in de grote passage van de Doubletstraat tegen. Enorme reet en ook gigantische benen. Kwam super arrogant over en was eigenlijk te lui om van er stoel af te komen. Ik ben gek op Marokkaanse en ook op dikke dames. Dus denk toch morgen even langs. Ze zit in de grote kamer met veel glas naast de frisdrank automaat. Ben erg benieuwd naar de recensies ! Kan ook zomaar een latina zijn
Dat is denk ik Jenny! Zij is geen Marrokaanse maar een Latina. Ze werkt al jaren op de doubletstraat als het is wie ik denk dat ze is.
 

Als ik op de omschrijving van @Clint eastwood afgaat is het deze dame. Ze is een Dominicaanse met een lichte huid. En lijkt inderdaad een beetje op een Marokkaanse.
De dame staat in wisselende kamers in de witte passaga.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan