Wie heeft ervaring met Meesteres Jill - The cellar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb al een 2 tal sessies bij haar gehad. Eentje nog in de oude studio van Mistress Shane en dan op haar nieuwe locatie bij Meesteres Verena.

Is de beste in allerhande bondages, kan zeer sadistisch uit de hoek komen maar zal altijd rekening houden met je wensen.

Best wel een aanrader
 
Meesteres Jill is een Meesteres met veel ervaring en kennis van zaken.
Vooral in bondages is Ze top.
Heel vriendelijke dame, die met veel passie speelt en dat verlangt ze ook van Haar slaven.
Ze kan heel streng en veeleisend zijn maar zal steeds met Uw grenzen rekening houden.
Als de wensen van een slaaf niet tot Haar interesse 's behoren zal Ze dit op een beleefde manier duidelijk maken en U verder doorsturen
 
Ik ben misschien bevooroordeeld als jarenlange slaaf bij Mrs.Jill, maar ik speel zelf al meer dan 20 jaar en dat was niet alleen maar bij Mrs.Jill. Ik heb zelf bijna overal in Belgie gespeeld, maar ook in Nederland, Duitsland enzelfs bij Mrs.Miranda in London. Mrs.Jill is gewoon TOP! Ze beheerst bijna alle aspecten van het spel, heeft een enorm uitgeruste studio en heeft meer dan 30 jaar ervaring als Domina! Zij adverteerd niet , behalve Haar site en misschien Fetlife. Ik ga hier verder geen reclame maken, google en je zal vinden ! Je hoeft mij niet te geloven, maar check Haar site of Haar Fetlife. Ik denk ook dat zij één van de weinigen is in Belgie die bijna de volledige SeriousKit collectie heeft, inclusief de vacuumSuit. Mocht dat je ding zijn of wou je dat eens willen ervaren, dan is Zij je oplossing. Mrs,Jill doet enkel BDSM ! Zij hanteert de enige principes in BDSM die tellen; Safe, Sane and Consensual ! Mezelf kan je op Fetlife vinden als RubbaglYce.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan