WHEM Wie heeft ervaring met TS Arabella?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richarddijk

Newbie
3
18/04/22
1
Aangezien ik op zoek ben naar een eerste date met een transgirl, vraag ik me af wie ervaring heeft met Arabella?


Zij ziet er behoorlijk goed uit met mooie prijsjes.
 
Afspraak maken met haar ging wat moeilijk, maar toen het uiteindelijk gelukt was viel het helaas tegen. Ze heeft eventueel een vriendin die mee kan doen. Een beetje (tong)zoenen en pijpen was het maximum dat ik bij haar heb mogen doen. We hadden voor 30 min afgesproken, maar na een kwartier had ze me al weggewerkt zonder enig pardon. Terwijl ik haar had gevraagd of 30 ook daadwerkelijk de tijd was die ik van haar zou krijgen. Zij heeft hele dikke lipstick op die enorm lang op blijft, zelfs na het wassen. Dus wees gewaarschuwd als je nog elders moet zijn en dit niet kunt verklaren.
 
Ze ziet er op de foto's fantastisch uit (mijn smaak). Probeer 'n afspraak te maken, maar lukt nog niet hard. Op foto's staat ze niet met blote lul. Was de sex met haar goed, of helemaal niks gedaan? Wat was vriendin? Privé of club?
 
Afspraak maken ging bij mij ook moeilijk, na 2 keer proberen gelukt. Pijpen en zoenen deed ze lekker, helaas geen verdere actie kunnen krijgen. Ze ontvangt privé in een net appartement in de buurt van Rotterdam Alexander, vriendin heb ik niet gezien. Was eigenlijk voor haar gekomen.
 
Dank voor je info. Op mijn berichtjes en telefoontje heeft ze nog niet gereageerd. Ziet ze er in het echt net zo sprankelend uit en wat stelt haar lul(niet op foto) voor. Hoe is ze?: lief of dominante top. Laat ze zich pijpen en neuken of ramt ze je kontje helemaal naar de kl..? Ze lijkt op de foto's op alle kanten prachtig(ogen, mond, haren, gezichtje, figuur, borsten, alleen weinig naakt).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan