Wie is er ontmaagd door dvp ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, maar ook even voor de duidelijkheid: ik leg geenszins de blaam compleet bij de ander hiervoor. Ik ga uiteindelijk over mijn eigen geluk en doe het ook voor een deel mezelf aan. Maar ik vind eveneens dat het in dit soort zaken van twee kanten moet komen.
De nagel op de kop. Ik heb ook al momenten gehad dat ik met een vrouw die een glas te veel op had in bed kon duiken als ik wou. Maar ik wou geen misbruik maken van haar toestand.
 
Ik op mijn 23ste verjaardag achter een raam. Dat was in 1981. Was in Brussel Noord. Rose heette ze. Supernerveus was ik. Daar binnen gaan was al een overwinning. Nooit daarvoor een relatie gehad. Daar was ik veel te introvert voor. Vroeger daardoor ook veel afgezien van pesterijen op school.
 
Nope.
Eerste keer met een meid was met 14 (korte relatie van een half jaar, zij was 15 en had al heeeeel wat ervaring).
Dan een andere meid tijdens een reis met een jeugdgroep van de kerk.
Dan mijn eerste echte vriendin met 16.
Met 17 eerste keer DVP. Duurde amper 20 secondes, kon na even pijpen hem er nog net instoppen.

Inmiddels meer dan 40 jaar met dit hobby bezig.
 
Nope.
Eerste keer met een meid was met 14 (korte relatie van een half jaar, zij was 15 en had al heeeeel wat ervaring).
Dan een andere meid tijdens een reis met een jeugdgroep van de kerk.
Dan mijn eerste echte vriendin met 16.
Met 17 eerste keer DVP. Duurde amper 20 secondes, kon na even pijpen hem er nog net instoppen.

Inmiddels meer dan 40 jaar met dit hobby bezig.
Die reisjes van de kerk schijnen top te zijn heb ik weleens gehoord.
 
Ben zelf 3 jaar geleden ontmaagd toen ik 20 was door een leuke Nederlandse milf, hier in Amsterdam. Ze had een geile, dikke, strakke kont, waar je lekker tegenaan mocht stoten en leuke, grote nep borsten. Lekker lichaam ook. Ik had 2 uurtjes geboekt, dus tussen elke ronde babbelde ze wel lekker veel, maar dat vond ik alleen maar fijn. Ik was namelijk best nerveus, zelfs na meerdere keren klaarkomen haha. Een oudere vrouw voor de eerste keer neuken doe je inmiddels niet elke dag. Zeker niet als je nog maagd bent. Al met al een prima ervaring en het heeft me geholpen met vrouwen in de jaren daarna. 7/10 would recommend.
 
Wat is volgens jou het grootste verschil tussen een hoer en een normale meid eigenlijk? Mijn ervaringen met hoeren zijn in ieder geval vele malen beter omdat ze zelf ook initiatief nemen
Och, nou nee, Ja sommige meiden gaan op hun rug liggen en genieten er enkel van, maar sommige vriendinnen rammelen je ook de hele kamer door hoor !!!
 
Dat is was ergens eind jaren 90 toen ik met vrienden na een middagje gluren bij de ramen, waar toen weinig te beleven was in een privehuis terecht kwam. Bij een donkere dame toen mijn allereerste wippie gemaakt en in de jaren erna tig dames van plezier bezocht in clubs en priveontvangst (wat toch meer mijn voorkeur had). Zo altijd aan mijn trekken gekomen. Mooie ervaringen en ook afknappers gehad. Maar ben blij met mijn relatie, want als ik het dunbezaaide aanbod soms bekijk hier in de regio noord oost nederland, is het merendeel fake of gedwongen..
 
Leuk topic. Maar ik kan helaas niet mee praten.
De eerste keer met een hoer had ik al wel 8 a 10 gewone meisjes gehad.

Maar eerste hoertje was in elk geval op de wallen een mooie jonge blonde Nederlandse.
Ik ben ook met vriendinnen begonnen en pas later met betalen. Dat ging vlotter.
Niet veel maagden gedaan , maar wel DVP maagden dames waar voor ik de eerste betalende klant was , en die ik dan een maand later een advertentie van zag op Sexjobs. Aan een veel hogere prijs dan natuurlijk. Die heb ik er zeker een 5 gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan