Wie kan mij advies geven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beluga430

Newbie
6
16/03/25
1
hallo allemaal.
Ik heb een vraagje...
Ben een getrouwde man en mijn vrouwtje gaat binnenkort een weekendje weg.
Nu ben ik op zoek naar een leuke vlotte slanke jonge meid om lekker de hele avond plezier en fun mee te hebben.
Zou graag alles zc willen doen en ook lekker met haar kontje willen spelen.

heeft hier iemand sugesties en een aanbeveling van een leuke dame.
Ik kom uit friesland.
Alvast bedankt allemaal.

ZC lijkt me superdom. Maar ook MC is risico.
Bij mijn ex kwam uit onderzoek naar boven dat ze HPV heeft.
Aangezien zij zelf nooit met een andere man heeft gedate tijdens ons huwelijk was de oorzaak van die HPV vrij duidelijk.
Dat was ik.
En dat was na die opheldering ook gelijk einde huwelijk.

Je kunt het vrij makkelijk van een DVP krijgen als je je ZC laat pijpen. Deeptroath maakt de kans nog wat groter.

Kortom: als je echt veilig wilt zijn, niet daten. Maar op zoek gaan naar een DVP om alles zonder CD te doen is eigenlijk vragen om moeilijkheden.

HPV kun je ook oplopen in je 'vrijgezellenleven' vóór het huwelijk. Zowel de man als de vrouw kan het in de periode vóór het huwelijk oplopen. Dus dat als oorzaak voor 'einde huwelijk' lijkt me een beetje te drastisch besluit.

Wat betreft neuken zonder condoom (nzc) is hier al eerder gezegd: niet doen! En verder ook niet gaan ramptetampen in je eigen huis. de buren zien en horen alles en zullen dan aan je vrouw vragen wie toch die leuke jonge dame was toen zij een weekendje weg was. Dan heb je wat uit te leggen.

Mijn advies:

Wens je vrouw veel plezier in haar weekend
Zoek op internet een leuke dame uit
Neem een hotel of kijk eens op de site "secret rooms"
Neuk je te barsten.
Betaal alles met je eigen rekening. Hebben jullie een en/of rekening dan is het lastig uit te leggen waarom je een paar honderd euro hebt betaald en er geen cadeautje is voor je vrouw.

Tot slot: schrijf een recensie op dit fraaie forum over de kwaliteit van de dame.

Veel plezier.

Terug
Bovenaan Onderaan