WHEM Wie kent Luxur Wellness in Barendrecht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom denk je dat die tent in Barendrecht zit?
Klopt die website wel?
Ik zie nergens een adres en zeker geen Barendrecht.
Waarom zou iemand een massage boeken als je de locatie niet weet?
Waarom zou een website voor massage geen locatie vermelden?
De prijzen zijn in $$$ dollars.
Er staan een paar reviews en die lijken van Amerikanen.
De naam "Luxur Welness" is ook vreemd want je zou verwachten "Luxury Welness".
 
Ik vond t ook gek....ik werd via via benaderd.
Heel vreemd. Dit zaakje stinkt.
Geen adres, geen telefoonnummer, alleen een gmail account.
Je kunt een boeking niet betalen met iDeal maar alleen met creditcard. Dat lijkt on-Nederlands.
Als je boekt moet je een account aanmaken en dan hebben ze dus je gegevens + creditcard nummer.
Al die gegevens willen ze hebben "to verify your identity to avoid having fake members and make sure you are not a registered Offender."
"Luxur Pleasure Wellness & Spa" komt niet voor in de Kamer van Koophandel.
De website vermeldt geen enkel keurmerk.

Ik vertrouw die hele website precies 0,0% dus echt voor geen enkele meter en ik zou dus ook zeer zeker nooit iets invullen op die website.
Stel je eens voor, een wellness Spa zonder adres of telefoonnummer en zonder Kvk...maar vul vooral eerst even al je persoonlijke gegevens in...
Het moet niet gekker worden.

NB: Ik ken heel die tent niet. Mocht het toch bonafide blijken te zijn, dat is niet onmogelijk, dan zijn het wel amateurs met een zeer slechte website.
 
Dit moet wel 1 grote scam zijn met als doel je gegevens binnen te halen. De links naar de bekende social media kanalen onderaan de pagina leiden ook nergens heen.
Advies: niks mee doen en heel snel vergeten
 
Wat ik nog wel opvallend vind, is dat de topicstarter schrijft dat hij via via benaderd is en dat deze tent in Barendrecht zit.
Er is dus meer informatie beschikbaar.
Hoe is hij benaderd (spam in mailbox bijvoorbeeld? of was het een kennis van hem?) en hoe weet hij dat het Barendrecht is?

@xxrik
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan