Girlsaanbidder
Stamgast
Je voelt en ziet het ,natuurlijke borsten hebben niet zo'n strak velletje zijn veel zachterAls ik zijn Wikipedia pagina lees hoef je geen medelijden met hem te hebben met zijn carrière na de politiek.
Gelukkig niet!
Tenzij je van cup A houdt snap ik de afkeur voor siliconenborsten niet.
Als het goed gedaan is voel je er weinig tot niets van, behalve dat ze prachtig mooi rond zijn en niet van die slappe hangers...

Ik vind hem niet ontrouw want zijn vrouw weet er van ,ik vind dit juist eerlijk ,ik vind hij bedondert ze niet om dat hij en zijn vrouw daar eerlijk over zijn ,en zoals ik lees is hun verhouding verders top en doen ze verders alles samen ,ik begrijp het dat hij meer lust heeft naar sex dan zijn vrouw hem bieden kan ,en als verders alles oké is dan redden ze hun huwelijk op deze manier ( zo zou het met meerdere echtparen moeten zijn ,zijn er minder scheidingen denk ik )Lijkt me toch niet zo vreemd als monogame partners jouw gedrag "veroordelen". De monogame partner vindt zichzelf trouw, terwijl jij dat ook van jezelf vindt?? En in dezelfde zin neuk je maandelijks andere vrouwen! Zoek eens op wat "trouw" betekent. Bovendien is het vrij logisch dat geen enkele DVP tussen jou en je partner komt, want dat is absoluut niet haar insteek van de geboden diensten!
Laatst bewerkt: