Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik zijn Wikipedia pagina lees hoef je geen medelijden met hem te hebben met zijn carrière na de politiek.

Gelukkig niet!
Tenzij je van cup A houdt snap ik de afkeur voor siliconenborsten niet.
Als het goed gedaan is voel je er weinig tot niets van, behalve dat ze prachtig mooi rond zijn en niet van die slappe hangers...
Je voelt en ziet het ,natuurlijke borsten hebben niet zo'n strak velletje zijn veel zachter 🥰
Lijkt me toch niet zo vreemd als monogame partners jouw gedrag "veroordelen". De monogame partner vindt zichzelf trouw, terwijl jij dat ook van jezelf vindt?? En in dezelfde zin neuk je maandelijks andere vrouwen! Zoek eens op wat "trouw" betekent. Bovendien is het vrij logisch dat geen enkele DVP tussen jou en je partner komt, want dat is absoluut niet haar insteek van de geboden diensten!
Ik vind hem niet ontrouw want zijn vrouw weet er van ,ik vind dit juist eerlijk ,ik vind hij bedondert ze niet om dat hij en zijn vrouw daar eerlijk over zijn ,en zoals ik lees is hun verhouding verders top en doen ze verders alles samen ,ik begrijp het dat hij meer lust heeft naar sex dan zijn vrouw hem bieden kan ,en als verders alles oké is dan redden ze hun huwelijk op deze manier ( zo zou het met meerdere echtparen moeten zijn ,zijn er minder scheidingen denk ik )

Laatst bewerkt:
Het is met medeweten en toestemming van zijn vrouw. Het is niet achter de rug om. Medeweten en toestemming is trouw zijn.

Misschien zou het voor jezelf eens goed doen om met je geliefde naar een parenclub te gaan. Dan zie je wel wat trouw zijn is.
Wanneer je trouw bent: heb je een soort van morele verbondenheid met de ander. wil je graag diepergaand contact. hou je niet van oppervlakkige relaties.

Lees goed: Met de ander, niet met anderen!
Jij praat je eigen hachje blijkbaar goed!
En wat moet ik in godsnaam in de parenclub als er geen geliefde is? Laat me lekker met mijn DVP in mijn eigen warme nestje liggen!

Wanneer je trouw bent: heb je een soort van morele verbondenheid met de ander. wil je graag diepergaand contact. hou je niet van oppervlakkige relaties.

Lees goed: Met de ander, niet met anderen!
Jij praat je eigen hachje blijkbaar goed!
En wat moet ik in godsnaam in de parenclub als er geen geliefde is? Laat me lekker met mijn DVP in mijn eigen warme nestje liggen!
Verbondenheid zat. Je reflecteert je eigen gedrag op anderen die het wel netjes regelen met elkaar.

Single zijn heeft zijn voordelen, die ervaring heb jij. Daardoor is het lastig reflecteren hoe de omgang als hechte koppel zijnde is die wel openstaan voor allerlei avonturen. Mijn vrouw en ik zijn vaak zat in parenclubs, vaak zat trios en orgies gedaan. Alles is met wederzijdse toestemming. Zolang je die ervaring niet hebt weet je niet waar je over praat.

Laatst bewerkt:
Dit in tegenstelling tot achter de rug om naar DVPs gaan. Dan kun je beter de relatie beëindigen aangezien er geen volledig vertrouwen is in elkaar.
Ik snap ook wel dat mannen dat doen, als ze een vrouw hebben die minder begripvol is en toegeeflijk dan de mijne. Je wilt seks, zij wil het niet, maar verbiedt je het elders te zoeken. Dan ga je toch het stiekeme pad op.

Ik deed het in het begin ook achter de rug. Tot ik slaapproblemen kreeg. Ik biechtte het op en we kwamen er op deze manier uit.

Ik snap ook wel dat mannen dat doen, als ze een vrouw hebben die minder begripvol is en toegeeflijk dan de mijne. Je wilt seks, zij wil het niet, maar verbiedt je het elders te zoeken. Dan ga je toch het stiekeme pad op.

Ik deed het in het begin ook achter de rug. Tot ik slaapproblemen kreeg. Ik biechtte het op en we kwamen er op deze manier uit.
Ik snap dat wel, maar seks ontnemen van de ander is ook weer wat. Als de vrouw (of man) geen seks meer wilt en de ander wel dan moet er toch tot een compromis gekomen worden. Sekswerkers bieden daarin zelfs de perfecte uitkomst. Je betaald de persoon, je hebt wat plezier, en daarna is het weer voorbij. Er komt geen liefde aan te pas. Uiteindelijk is het een financiële transactie.

Als de persoon die geen seks meer wilt, dan vind ik dat de partner wel wat vrij gelaten moet worden om het elders te mogen zoeken. Hoe kun je nou van iemand houden als je diegene tegenhoudt in één van zijn basis behoeften? Daar wordt geen van beide blij van en is een recept voor een (vecht)scheiding.

Ik snap dat wel, maar seks ontnemen van de ander is ook weer wat. Als de vrouw (of man) geen seks meer wilt en de ander wel dan moet er toch tot een compromis gekomen worden. Sekswerkers bieden daarin zelfs de perfecte uitkomst. Je betaald de persoon, je hebt wat plezier, en daarna is het weer voorbij. Er komt geen liefde aan te pas. Uiteindelijk is het een financiële transactie.

Als de persoon die geen seks meer wilt, dan vind ik dat de partner wel wat vrij gelaten moet worden om het elders te mogen zoeken. Hoe kun je nou van iemand houden als je diegene tegenhoudt in één van zijn basis behoeften? Daar wordt geen van beide blij van en is een recept voor een (vecht)scheiding.
Ik vermoed dat vooroordelen over dvp's (en over wandelaars) de reden zijn waarom veel vrouwen ervan walgen en hun man nooit zullen toestaan deze stap te zetten. Ze zien hoerenlopen als het laagste van het laagste

Ik vermoed dat vooroordelen over dvp's (en over wandelaars) de reden zijn waarom veel vrouwen ervan walgen en hun man nooit zullen toestaan deze stap te zetten. Ze zien hoerenlopen als het laagste van het laagste
En dat is juist het jammere van allemaal. Juist hierin weet je zo goed als zeker dat er niet meer komt dan alleen seks.

ik denk dat het voor het merendeel van de bevolking verwerpelijk is om sekswerkers te bezoeken. Ten slotte is het ook maar een zeer klein deel van de mannelijke bevolking die prostituees bezoeken.
Betaald is slecht en gratis is goed. Het grootste gedeelte betaald er inderdaad niet voor, maar de hoeveelheid die het wel doet is groter dan je denkt. De meeste maken er alleen geen wekelijkse/maandelijkse gewoonte van.

De meeste mensen zijn er namelijk vrij hypocriet in. Het wel veroordelen maar het toch ook zelf wel willen of zelfs ook doen.

Deze uitspraak laat me vermoeden dat je geen DVP's 'echt' kent en dat je over hun libido oordeelt op basis van hun geacteerd gedrag tegenover jou als wandelaar. Als je zelf overtuigd bent van het feit dat dvp's een bovengemiddeld libido hebben, dan heb je alvast altijd zeer goede keuzes gemaakt, en zeer goede dvp's bezocht die de kunst van het subtiel acteren helemaal in zich hebben. Zoals dat bij een goede dvp zou moeten dus.

Al zijn we 4 jaar verder.
Ik denk dat Aventyr een punt heeft.
Heel veel dvp die ik heb bezocht hebben een hoog libido alhoewel dat niet zo zeer geheel natuurlijk is volgens mij.
Veel dvp drinken en snuiven en van snuiven wordt je erg opgewonden.
Bovendien hebben veel van die dames idd adhd en door snuiven krijgen ze zogenaamd "rust" in hun hoofd.

De meeste mensen zijn er namelijk vrij hypocriet in. Het wel veroordelen maar het toch ook zelf wel willen of zelfs ook doen.
en zijn de dames ook zo ruimdenkend over mannen die naar de hoeren gaan?
Ik heb wel eens jonge vrouwen horen spreken over iemand die volgens hun een sekswerker had bezocht. Daar zat weinig empathie bij.
Het merendeel van de vrouwen, vinden mannen die betalen voor seks zielig, of zelfs weerzinwekkend.

Hier op het forum zijn het hoerenlopers onder elkaar en we zijn bovendien anoniem, maar het bezoeken van prostituees is nog steeds niet algemeen aanvaard en blijft voor een hoop mensen verwerpelijk.

Betaald is slecht en gratis is goed.

De meeste mensen zijn er namelijk vrij hypocriet in.
Dit denk ik dat echt een belangerijk gegeven is. Mannen die onderling stoefen als ze een vrouw mee naar huis hebben genomen. Maar elkaar vies aankijken als diezelfde er voor betaald heeft.

Puur hypocrissie...
Al zijn we 4 jaar verder.
Ik denk dat Aventyr een punt heeft.
Heel veel dvp die ik heb bezocht hebben een hoog libido alhoewel dat niet zo zeer geheel natuurlijk is volgens mij.
Veel dvp drinken en snuiven en van snuiven wordt je erg opgewonden.
Bovendien hebben veel van die dames idd adhd en door snuiven krijgen ze zogenaamd "rust" in hun hoofd.
Kan zeker en vast iets in zitten wat je zegt. Maar de heer in kwestie speelt ook wel een rol. Ik geloof de dvps geen 100%, maar als ik moeite doe merk ik wel dat ze losser zijn en meer gunnen en genieten.

Als ik zeg vandaag heb ik geen goesting kruip maar bovenop en rijden maar. Of ik doe een leuk voorspel met veel kussen knijpen strellen en likken ja dan gaat het allemaal veel leuker en vlotter

en zijn de dames ook zo ruimdenkend over mannen die naar de hoeren gaan?
Ik heb wel eens jonge vrouwen horen spreken over iemand die volgens hun een sekswerker had bezocht. Daar zat weinig empathie bij.
Het merendeel van de vrouwen, vinden mannen die betalen voor seks zielig, of zelfs weerzinwekkend.

Hier op het forum zijn het hoerenlopers onder elkaar en we zijn bovendien anoniem, maar het bezoeken van prostituees is nog steeds niet algemeen aanvaard en blijft voor een hoop mensen verwerpelijk.

Maar het hypocriete is dat dezelfde vrouwen die (stiekem) actief zijn als dvp ondertussen onderling opscheppen over hoeveel klanten ze in een weekend hebben gehad.
Een man die 4 dvp in een maand pakt is walgelijk maar wanneer een vrouw 10 klanten in een weekend pakt dan is het een "onafhankelijke" vrouw die Instagram vol gooit met fotos van low budget vakanties.
Mannen denken vaak dat ze viespeuken zijn omdat ze dvp bezoeken en ergens klopt dat moreel gezien ook wel maar vrouwen zijn meestal nog 10x zo erg maar verbergen het beter.
waarom is dat hyprcrissie?
Het bezoeken van een prostituee is toch niet iets om trots op te zijn?
Als je een vrouw versiert en in bed krijgt, geeft toch een heel ander gevoel, dan dat je met een vrouw naar bed gaat die het voor het geld doet.
Maar heel eerlijk een vrouw versieren terwijl je in een dure auto rijdt en netjes gekleed bent is dat nog echt versieren?
Het is meer een verkapte vorm van prostitutie want het maakt niet uit hoe lelijk je bent als je in een auto rijdt van een paar ton zul je zien dat vrouwen massaal gratis met je naar bed gaan en dan kan je denken je hebt ze versierd maar in werkelijkheid denken die vrouwen aan de lange termijn zovan hij is rijk ik neuk gratis met hem maar kan hem ondertussen wel behandelen als soort Sugar Daddy voor de vaste lasten etc.

waarom is dat hyprcrissie?
Als je een vrouw versiert en in bed krijgt, geeft toch een heel ander gevoel, dan dat je met een vrouw naar bed gaat die het voor het geld doet.
Ik heb zelf meerdere vrouwen waar ik "gratis" mee afspreekt maar 9 vd 10x betaal ik toch thuisbezorgd wanneer we afspreken en vooraf wat eten etc
Dus zelfs als het "gratis" is is het toch niet helemaal gratis.
Misschien is het bij jullie anders?

Ik ken wel mannen die elke zaterdagavond met een bakkie op zich echt aan iedere vrouw opdringen. Gebeurt dan wel eens dat er één meegaat. De looks van deze dames daar krijg ik het meestal warm noch koud van. Laat mij dan maar een prachtige dvp bezoeken. Maar begrijp van jou dat hij het ventje is, en ik de loser 🤪

naar mijn idee, is maar een handjevol nederlandse vrouwen actief al prostituee. het merendeel zijn buitenlandse vrouwen, die zich doorgaans niet in je vrienden of kennisenenkring bevinden.
Mwah ik denk dat er een hele hoop Nederlandse vrouwen actief zijn of actief zijn geweest als dvp.
Ookal is het niet proffesioneel geweest. Gewoon zo nu en dan.
Het blijft toch prostitutie of het nou 1x of 500x was.
En idd er zijn ook een hoop buitenlandse dames actief maar het ironische is dat ze in hun eigen land doen alsof ze ander werk doen in het westen.

Ik als vrouw zijnde denk er ook heel makkelijk over om naar een dvp te gaan. Ik ben zelfs de eerste die erover begon en zoek ook de dvp uit haha. Het is dan wel voor een trio voor ons beide maar prima toch? Ik mag van mijn man ook alleen naar een dvp toe maar zo ver ben ik nog niet. Weet ook niet of dat gaat komen. Maar ingelezen ben ik al en een lijstje heb ik ook😆

Dus zelfs als het "gratis" is is het toch niet helemaal gratis.
Misschien is het bij jullie anders?
Zeker voelt het anders.
Dat is het zelfde als de mannen die dvp bezoeken, en vervolgens zeggen dat een vriendin ook geld kost.
Als het alleen om de centen te doen is kan je beter een raamprostituee bezoeken, dan dat je een vrouw mee uit neemt,

Ik als vrouw zijnde denk er ook heel makkelijk over om naar een dvp te gaan. Ik ben zelfs de eerste die erover begon en zoek ook de dvp uit haha. Het is dan wel voor een trio voor ons beide maar prima toch? Ik mag van mijn man ook alleen naar een dvp toe maar zo ver ben ik nog niet. Weet ook niet of dat gaat komen. Maar ingelezen ben ik al en een lijstje heb ik ook😆
Als je die stap zet kan het wel eens een leuk blogje worden 😜
Zeker voelt het anders.
Het is een ander gegeven, je koopt de dame haar tijd en gaat er van uit dat de rest makkelijk volgt maar de daad zelf is toch identiek...

Ik heb een job die heel veel van me vraagt, keerzijde is dat ze me goed betaald. Ik heb niet meer het fut of tijd om uren te liggen hopen dat iemand zat genoeg is om met me mee naar huis te gaan. Ben ik daarom minder man? Als ik fausto zijn antwoorden lees is het antwoord ja. Ik zelf heb dat gevoel niet.
Mwah ik denk dat er een hele hoop Nederlandse vrouwen actief zijn of actief zijn geweest als dvp.
Ookal is het niet proffesioneel geweest. Gewoon zo nu en dan.
Het blijft toch prostitutie of het nou 1x of 500x was.

Ik ken iemand via via, ze heeft sinds ze aleen woont nog nooit haar eigen eten gekookt of betaald... die gaat elke avond op date laat de man betalen en af en toe gaat ze er mee naar bed. Er zijn ook vrouwen die gebruiken wat ze hebben.

Zeker voelt het anders.
Dat is het zelfde als de mannen die dvp bezoeken, en vervolgens zeggen dat een vriendin ook geld kost.
Als het alleen om de centen te doen is kan je beter een raamprostituee bezoeken, dan dat je een vrouw mee uit neemt,
Ik begrijp je punt.
Maar wat ik bedoel is dat zelfs wanneer het "gratis" is het toch niet helemaal gratis is.
Dat is tenminste mijn ervaring.
Want het is op een bepaalde manier toch de rol van de man om voor de vrouw te zorgen en de vrouwen waarmee je gratis intiem bent verwachten vroeg of laat toch iets ervoor terug.
Ik heb persoonlijk er geen enkel probleem mee om vooraf 50€ thuisbezorgd te betalen en lekker te eten samen.
Maar toch knaagt er iets in mij om het dan "gratis" te noemen.
Gratis was bij je eerste jeugdliefde toen je 15 was.
Zeker voelt het anders.
Het voelt wat mij betreft anders met een vriendin omdat zij niet met andere naar bed gaat.
Maar de vrouwen waar ik gratis seks mee heb zijn niet mijn vriendin en ik heb niet de illusie dat ik de enige ben waar ze seks mee hebben.
Dus wat dat betreft is het volgens mij gewoon verkapte prostitutie.
Als je die stap zet kan het wel eens een leuk blogje worden 😜

Het is een ander gegeven, je koopt de dame haar tijd en gaat er van uit dat de rest makkelijk volgt maar de daad zelf is toch identiek...

Ik heb een job die heel veel van me vraagt, keerzijde is dat ze me goed betaald. Ik heb niet meer het fut of tijd om uren te liggen hopen dat iemand zat genoeg is om met me mee naar huis te gaan. Ben ik daarom minder man? Als ik fausto zijn antwoorden lees is het antwoord ja. Ik zelf heb dat gevoel niet.

Ik ken iemand via via, ze heeft sinds ze aleen woont nog nooit haar eigen eten gekookt of betaald... die gaat elke avond op date laat de man betalen en af en toe gaat ze er mee naar bed. Er zijn ook vrouwen die gebruiken wat ze hebben.
Dat is de definitie van prostitutie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan