Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het probleem van sites als deze is dat je gaat denken dat het 'normaal' is, of dat je er wel over kunt praten met mensen irl en dat dat verder geen gevolgen gaat hebben. Ik zou iedereen adviseren het 100% voor jezelf te houden, inclusief tegen eventuele toekomstige partners, want de overgrote meerderheid van de mensen heeft er grote vooroordelen over en het gaat allerlei (subtiele) effecten hebben op je priveleven en carriere. Ik hoor ooit van mensen die praten over een collega van 10 jaar geleden en die ze nog altijd 'de hoerenloper' noemen en dat soort dingen, alsof dat het enige aan hem was wat ze nog weten. Beetje het verhaal van 'je neukt 1 keer een geit...'.
 
Hou het voor je, tenzij tegenover iemand van wie je weet dat hij dezelfde hobby heeft en te vertrouwen is.
Het is nu eenmaal niet "normaal" of sociaal aanvaardbaar en kan heel makkelijk tegen je gebruikt worden als het bekend wordt.
"Hoe gaat het met de chicks" of "heb je nog geneukt" heeft nog nooit iemand aan me gevraagd, dus wat je daarop zou moeten zeggen weet ik ook niet. Een of ander nietszeggend antwoord klaar hebben lijkt me.
 
een paar mensen in mijn omgeving weten dat ik regelmatig wandel.
Ze vinden het wel mooi als ik erover begin.. ze willen het zelf ook maar ze durven niet echt.
Als ik met zo iemand over de wallen loop krijgen ze toch wel interesse.. en hun vragen mij dan ook of ik aan sommige dames achter het raam wil vragen of ze bepaalde handelingen uitvoeren :LOL:
 
Het is geen onderwerp wat je op een verjaardag even tussen neus en lippen aansnijdt natuurlijk maar in mijn vriendenkring is het algemeen bekend , vroeger gingen we wel eens met een groepje namelijk en af en toe ga ik nog wel eens met een maat naar Antwerpen voor een weekendje
Als hun vrouwen en kinderen erbij zitten houden we onze mond natuurlijk en zelf begin ik er sowieso niet over om ze niet jaloers te maken maar dat ik op zijn tijd wel eens ga weten ze allemaal wel
 
Zoals al door anderen is gezegd: er zit een vooroordeel aan, terwijl het toch het oudste beroep ter wereld is. Mijn advies aan TS zou zijn om niks te zeggen. Je bent 24 en hebt nog een lang leven voor de boeg. Je weet, vooral tegenwoordig, niet waar je uit mee moet kijken wat je doet, wat je gebruikt, waar je bent en vooral zaken waar de maatschappij, ondanks het meer toegankelijk maken van dit soort onderwerpen, nog niet open genoeg over kan zijn.

Wellicht is het een idee om eerst eens na te gaan bij jezelf waarom je het anderen zou willen vertellen? Het stoerdoenerij gedrag zou je eigenlijk willen negeren: opscheppen doe je maar thuis met de aardappelen 😀
Al je je vrienden echt goed kent, dan weet je ook wel hoe zij over dit onderwerp denken. Wil je ze niet tegen de borst stuiten, dan het lekker voor je houden. Als je merkt dat ze zelf op het punt staan ook een keer een DVP te bezoeken, kan je altijd voorzichtig eens polsen/aanvoelen wat je wel of niet loslaat.

Bovenstaande kan je uiteraard op veel onderwerpen toepassen die nog in een grijs gebied zitten.
 
Ik denk dat jullie gelijk hebben. Het is jammer dat het werkt zoals het werkt, maar ik kan me erg goed voorstellen dat mensen hier giftig van kunnen worden. Zeker omdat er natuurlijk heel veel zijn die ontevreden zijn over hun eigen sexleven. Dat kun je wat mij betreft gewoon zien aan hoe een heleboel vrouwen (van boven de 35) erbij lopen. De glans is er bij vrouwen toch echt veel sneller af dan bij mannen. De kans dat ze bij mooie verhalen dat vooral gaan doorvertellen of dat ze er neerbuigend over gaan doen lijkt me zeker aanwezig.

Er heerst toch een stigma op dit onderwerp omdat het zou kunnen dat de vrouw in kwestie het werk helemaal niet wilt doen. Dit maakt ook dat vrouwen bij uitstek heel afkeurend kunnen zijn denk ik. Die staan als eerste in de rij om iemand kapot te maken (mentaal) als hun gevoel dat toelaat.

Dat soort risicos vind ik heel vervelend omdat ik wel denk te weten dat een vriend van mij dit wel wilt doen, maar hij is dan weer heel close met een andere vriend van mij die altijd over iedereen zit te lullen en rodellen enzo. Het is jammer dat ik het moet gaan opkroppen, maar daar is dit medium gelukkig voor, om anoniem (ik ben niet echt rapper boef;)) te kunnen schrijven over deze hobby.
 
Tsja, wat dat betreft is er veel veranderd sinds Phil Bloom in de NL TV kwam met betrekking tot relaties (en de sex in een relatie). Alles is losser en vrijer geworden, met als resultaat dat er ook veel relaties makkelijk (dan voorheen denk ik) beëindigd werden. Ga maar eens op Tinder kijken hoeveel mensen je tegen komt die co-ouderschap hebben over kinderen maar wel in hun mid 30'er jaren weer alleenstaand zijn.

De stigma's komen trouwens van beide kanten hè: DVP wil het werk helemaal niet doen en…de mannen zijn onverzadigbaar en houden het in stand. De waarheid zal, zoals vaak, ergens in het midden liggen. Er zijn ook zat vrouwen die onverzadigbaar zijn….maar mannen die het niet willen doen? die ben ik nog niet tegengekomen 😄

mbt die vriend van je…je kan eens kijken hoe hij reageert als je zou zeggen "stel nou dat je gaat, en je vertelt het <roddelvriend>, wat dan? Die loopt meteen tegen iedereen te blaten wat je hebt gedaan! Kan je het voor jezelf houden denk je? Of vertrouw je mij wel om je geheim stil te houden?".
 
Tja... ik roep het sowieso nooit ergens hardop uit het niets tussendoor. Maar ik vertel het wel soms aan mensen die ik vertrouw met erbij dat dit onder ons moet blijven. Ik wil namelijk niet dat iedereen denkt dat ik maagd ben. Mocht het ooit uitkomen ofzo dat ik DVP's bezoek dan kan ik daar wel mee leven maar liever niet. Ik ben tenslotte vrijgezel en kan genoeg redenen opnoemen waarom de keuze voor prostitutie in mijn geval redelijk is. Als ik ooit een vriendin heb dan durf ik haar ook wel te vertellen over mijn wandelverleden, maar dan wel pas nadat we 1x hebben geneukt omdat een vrouw vanaf dat moment aan je gehecht is. 😜

Eén ding wat ik wel serieus verzwijg en nooit tegen iemand zal zeggen is dat ik soms ook transseksuelen heb bezocht, omdat dan de meeste mensen gaan denken dat je een flikker bent of in de ontkenningsfase zit ofzo.

Als iemand aan me vraagt 'hoe gaat het met de chicks' dan doelt diegene wat mij betreft op daten en relaties. Dat staat dus geheel los van prostituees naar mijn idee.

Als iemand aan me vraagt 'heb je nog geneukt' dan geef ik wel gewoon eerlijk antwoord afhankelijk van de situatie. DVP-bezoek komt immers doorgaans neer op gewoon neuken. Als ze dan zouden doorvragen van 'met wie?' dan zou ik er waarschijnlijk een beetje omheen proberen te draaien... maar dan wel gewoon de details van de seks zelf vertellen waardoor ze het toch wel zullen geloven.

Ik woon trouwens nog thuis bij mijn ouders, lang geleden toen ik mijn eerste paar DVP-bezoeken erop had zitten vertelde ik het tegen ze. Ze vonden het allebei niet zo leuk, vooral mijn moeder niet. Nu praten we er nooit meer over, het is bij ons thuis letterlijk een taboeonderwerp net als in de rest van het land over het algemeen. Als ik thuiskom en ze uit interesse vragen waar ik ben geweest dan antwoord ik altijd met: 'ergens'.
 
@abc Dat is een lastige maar vooral vervelende situatie kan ik me zo indenken ja. Persoonlijk moest ik een glimlachen toen ik las dat je het 'nog maagd zijn' denken door anderen, belangrijker vind dan het DVP bezoek. Met het 1e is toch ook niks mis? Het is jouw keuze, who cares wat anderen er van vinden.

Mbt je ouders, ik weet niet hoe oud je bent (schat rond de 19-22)... je zou, als ze het nog eens vragen, kunnen zitten en ze vragen (op een belangstellende toon) waar ze nu precies moeite mee hebben dat jij DVP's bezoekt. Het zal me weinig verbazen als het hun primair gaat om hun zorgen om jou. Dat jou niets overkomt, dat jij niet bijv een ziekte oploopt (aanname) en dat ze het liefst zien dat jij op een, voor hùn normale manier, aan een meisje komt. Tijden veranderen en dat weten zij net zo goed. Bespreek het met ze als een volwassene die zijn keuzes kan uitleggen. Je voorkomt de aanname dat dit een opwelling is etc.

Dan is het kijken en aanhoren en als volwassenen erover praten. Begrijp hun standpunten en laat hun die van jou begrijpen.…en respecteer elkaars standpunten. Je kan het niet eens zijn met elkaar, maar dat is wat anders.
Vraag ze dus ook om te begrijpen dat, als ze je vragen waar je geweest bent, daar een eerlijk antwoord op te krijgen, maar dat je dan geen zure gezichten of vervelende opmerkingen wil horen. Je laat zien dat ze jou kunnen vertrouwen met je keuzes.

Damn….had ik dan toch opvoedkundige moeten worden met mijn epistels? 🤣🤣🤣
 
Heren, ik ben een 24-jarige student en ik denk dat ik van deze hobby nog veel plezier zal hebben. Ik vraag me echter af of het verstandig is om eerlijk te zijn naar mensen in mijn omgeving over het wandelen. Vertellen jullie hierover? Als iemand bijvoorbeeld vraagt hoe gaat het met de chicks of heb je nog geneukt? Ik vind het een beetje vrang dat er een soort imago aan vast kleeft dat het niet chic is om naar de dvp te gaan aan de andere kant lijkt het me ook leuk om te vertellen aan mensen wat er allemaal mogelijk is in de wereld. Hoe doen jullie dit?
Als een Kaag of Rutte. Nooit iets zelf vertellen en altijd ontkennen. Ik heb geen actieve herinnering aan deze casus waar ik indirect bij betrokken was 😉
 
Het probleem van sites als deze is dat je gaat denken dat het 'normaal' is, of dat je er wel over kunt praten met mensen irl en dat dat verder geen gevolgen gaat hebben. Ik zou iedereen adviseren het 100% voor jezelf te houden, inclusief tegen eventuele toekomstige partners, want de overgrote meerderheid van de mensen heeft er grote vooroordelen over en het gaat allerlei (subtiele) effecten hebben op je priveleven en carriere. Ik hoor ooit van mensen die praten over een collega van 10 jaar geleden en die ze nog altijd 'de hoerenloper' noemen en dat soort dingen, alsof dat het enige aan hem was wat ze nog weten. Beetje het verhaal van 'je neukt 1 keer een geit...'.

Inderdaad. Vraag het maar aan Rob Oudkerk , bijvoorbeeld.
Of hoe vaak de open relatie van wijlen Peter R de Vries naar voren kwam als negatief aspect van 'm.

Met alle zogenaamde ruimdenkendheid, vinden mensen altijd wel een morele draai om er toch tegen te zijn.
 
Tja... ik roep het sowieso nooit ergens hardop uit het niets tussendoor. Maar ik vertel het wel soms aan mensen die ik vertrouw met erbij dat dit onder ons moet blijven. Ik wil namelijk niet dat iedereen denkt dat ik maagd ben. Mocht het ooit uitkomen ofzo dat ik DVP's bezoek dan kan ik daar wel mee leven maar liever niet. Ik ben tenslotte vrijgezel en kan genoeg redenen opnoemen waarom de keuze voor prostitutie in mijn geval redelijk is. Als ik ooit een vriendin heb dan durf ik haar ook wel te vertellen over mijn wandelverleden, maar dan wel pas nadat we 1x hebben geneukt omdat een vrouw vanaf dat moment aan je gehecht is. 😜

Tegen een vriendin kun je ook maar beter vaag zijn. Ze kan het vooroordeel hebben hoerenlopers niet te vertrouwen zijn of nooit stoppen, en als zij dat niet heeft, heeft ze vast wel een beste vriendin die haar dat wil aanpraten.
En als het uitgaat - best kans dat ze het voor je voeten gooit (en voor dat van je sociale kring).

Verder kan ze onzeker zijn over haar eigen seksuele vaardigheden "want tegen een professional kan ik niet op" - en als er even een keer is dat je net wat minder zin hebt in seks (ja ja, kan zelfs jou gebeuren) meteen denken dat ze faalt, of dat je je gerief bij de prof gehaald hebt.

Ook vertrouwde mensen kunnen (bijvoorbeeld in een dronken bui) iets roepen als "he , abc, vertel nog eens dat verhaal toen je bij die hoer was" - in een gezelschap waarin je dat verhaal niet wilt vertellen.
Noem het maar een one-night stand of tinder date als je je stud-reputatie hoog wilt houden - dat je aantrekkingskracht uit de pin automaat kwam kun je erbuiten laten.
 
Paar goede vrienden weten het wel. Zelf doen of deden ze ook bezoekjes. Ook geregeld samen op pad gegaan in de RLD's. Inderdaad is het gebeurd dat er een na wat drank loslippig werd over zichzelf maar ook anderen w.o. ik. Ontkennen had weinig zin, verhaal wel afgezwakt naar 'ja dat gebeurde wel eens na paar drankjes'. In werkelijkheid liep ik de deur plat :ROFLMAO:
 
Gewoon tegen helemaal niemand vertellen. Toekomstige relaties gaan er nooit iets van te weten komen. Goede vrienden en zelfs mijn beste vrienden (waarvan er zelf ook weleens gaan/geweest zijn) weten van niks. Dan heb ik nog een kring van mensen waar ik goed mee kan opschieten. Het soort volk dat regelmatig samen samen naar raambuurten gaan in nl/be/de. Is vrij normaal voor ze en de meeste hebben thuis een vrouwtje zitten. Ben al vaak zat gevraagd om mee te gaan, en hoe moeilijk het soms ook is, ik sla altijd af. Dit zijn zaken die mensen nooit van je vergeten en het gewoon tegen je kunnen gebruiken. Ik had 10 haar geleden vrienden die ik vertrouwde waarvan ik het bloed nu wel kan drinken (en andersom). Je kan nu iemand vertrouwen maar het is nooit zeker dat die relatie altijd zo zal blijven. Mijn tip is om het gewoon helemaal voor jezelf te houden. Er is één plek waar ik over betaalde seks praat, en dat is dit forum.
 
@abc Dat is een lastige maar vooral vervelende situatie kan ik me zo indenken ja. Persoonlijk moest ik een glimlachen toen ik las dat je het 'nog maagd zijn' denken door anderen, belangrijker vind dan het DVP bezoek. Met het 1e is toch ook niks mis? Het is jouw keuze, who cares wat anderen er van vinden.
Als je rond de 30 bent, nog steeds maagd bent en je vindt dat prima nou dan is dat fijn voor diegene. Maar ik heb dat toch liever niet, want mensen gaan zich dan wel afvragen van waarom.

Mbt je ouders, ik weet niet hoe oud je bent (schat rond de 19-22)...
Goed gegokt, maar in mijn profiel staat toch echt 28 haha.

je zou, als ze het nog eens vragen, kunnen zitten en ze vragen (op een belangstellende toon) waar ze nu precies moeite mee hebben dat jij DVP's bezoekt. Het zal me weinig verbazen als het hun primair gaat om hun zorgen om jou. Dat jou niets overkomt, dat jij niet bijv een ziekte oploopt (aanname) en dat ze het liefst zien dat jij op een, voor hùn normale manier, aan een meisje komt. Tijden veranderen en dat weten zij net zo goed. Bespreek het met ze als een volwassene die zijn keuzes kan uitleggen. Je voorkomt de aanname dat dit een opwelling is etc.
Mwah ik heb geen behoefte om daar met ze over te praten, zij begrijpen ook wel dat het een persoonlijke keuze is en ze kunnen het ook wel verdragen, maar dat wil niet zeggen dat ze het ook goedkeuren en dat hoeft ook niet. Ik begrijp hen ook wel, want natuurlijk heb je liever dat je kind 'gewoon' gaat trouwen enzo zodat je daar als ouder tegenover anderen over kunt opscheppen.

Dan is het kijken en aanhoren en als volwassenen erover praten. Begrijp hun standpunten en laat hun die van jou begrijpen.…en respecteer elkaars standpunten. Je kan het niet eens zijn met elkaar, maar dat is wat anders.
Vraag ze dus ook om te begrijpen dat, als ze je vragen waar je geweest bent, daar een eerlijk antwoord op te krijgen, maar dat je dan geen zure gezichten of vervelende opmerkingen wil horen. Je laat zien dat ze jou kunnen vertrouwen met je keuzes.

Damn….had ik dan toch opvoedkundige moeten worden met mijn epistels? 🤣🤣🤣
Ha ja ik begrijp wat je bedoelt, maar mijn wandelhobby is tegelijkertijd ook niet iets waar ik trots op ben haha, dus ook daarom praat ik er het liefst niet met ze over.
 
Laatst bewerkt:
Ik had laatst een ontsteking op mijn neus. Rechts van het puntje, tegen het neusgat. Volgens een DVP kwam dat doordat ik de laatste sessie met haar poppers heb gesnoven. Als dat spul tegen je neus komt dan kan het gaan opsteken. Dag erna naar mijn werk geweest, had mijn baas op exact dezelfde plek ook een ontsteking. Ik vroeg hem hoe hij er aan kwam maar hij had 'echt géén idee'. Op zo'n moment branden je lippen om er een opmerking over te maken. Toch maar niet gedaan.
 
Ik had laatst een ontsteking op mijn neus. Rechts van het puntje, tegen het neusgat. Volgens een DVP kwam dat doordat ik de laatste sessie met haar poppers heb gesnoven. Als dat spul tegen je neus komt dan kan het gaan opsteken. Dag erna naar mijn werk geweest, had mijn baas op exact dezelfde plek ook een ontsteking. Ik vroeg hem hoe hij er aan kwam maar hij had 'echt géén idee'. Op zo'n moment branden je lippen om er een opmerking over te maken. Toch maar niet gedaan.
Poppers doen toch niet zoveel bij mannen las ik ergens??
 
Dat kun je wat mij betreft gewoon zien aan hoe een heleboel vrouwen (van boven de 35) erbij lopen. De glans is er bij vrouwen toch echt veel sneller af dan bij mannen. De kans dat ze bij mooie verhalen dat vooral gaan doorvertellen of dat ze er neerbuigend over gaan doen lijkt me zeker aanwezig.

Er heerst toch een stigma op dit onderwerp omdat het zou kunnen dat de vrouw in kwestie het werk helemaal niet wilt doen. Dit maakt ook dat vrouwen bij uitstek heel afkeurend kunnen zijn denk ik. Die staan als eerste in de rij om iemand kapot te maken (mentaal) als hun gevoel dat toelaat.
Vrouwen worden inderdaad niet leuker als ze ouder worden. Dat merken ze ineens en daar komt de rancune vandaan.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan