WHEM Willow, Leopoldsburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is gewisseld naar virtueel.

"...die graag haar virtuele diensten aanbied. Ik verkoop foto's en video's en ook zijn er bundels beschikbaar. Video's op verzoek worden ook geaccepteerd. Als je meer informatie had gewild mag je me altijd contacteren via mail.
PS: Ik doe niet aan camsessies"

Was ook te mooi om waar te zijn.
 
Ze is gewisseld naar virtueel.

"...die graag haar virtuele diensten aanbied. Ik verkoop foto's en video's en ook zijn er bundels beschikbaar. Video's op verzoek worden ook geaccepteerd. Als je meer informatie had gewild mag je me altijd contacteren via mail.
PS: Ik doe niet aan camsessies"

Was ook te mooi om waar te zijn.
Denk da ze Fake is…..
Alleen adverteren en nooit afspreken…… 🤗
 
🤣🤣🤣
Word al weken over geschreven
En niemand is er kunnen geraken….
Ze spreek ni af….
Want geen recensie tot op heden 🤗🤗
Wel bij de les blijven, er werd hier al meermaals geschreven dat ze alleen nog virtueel doet. Je mag haar ook een scenario laten weten, wat ik gedaan heb en daar werden echt geen gortigheden gevraagd, maar die mail is straal genegeerd. Het zou kunnen wijzen op makkelijk geld verdienen met wat ingeblikt materiaal. In het beste geval.
 
Wel bij de les blijven, er werd hier alI meermaals geschreven dat ze alleen nog virtueel doet. Je mag haar ook een scenario laten weten, wat ik gedaan heb en daar werden echt geen gortigheden gevraagd, maar die mail is straal genegeerd. Het zou kunnen wijzen op makkelijk geld verdienen met wat ingeblikt materiaal. In het beste geval.
Ik ken haar persoonlijk en ze wordt overspoeld met mails, ze probeert deze allemaal zo snel mogelijk in orde te krijgen. Als je zegt wanneer je juist die mail hebt gestuurd, kan ze jou scenario uitvoeren zolang het past binnen de mogelijkheden dat ze heeft
 
Volgens mij heb je d'r zelf verzonnen of zit ze naast je op de bank.
Denk je echt dat ik iemand ga verzinnen?! Dan heb je het echt verkeerd, het lijkt alsof jullie denken dat iedereen van deze website afweet. Dat is dus niet zo. Je moet niet verwachten dat er opeens een recensie van haar verschijnt als de mensen niet eens weten van deze website
 
Denk je echt dat ik iemand ga verzinnen?! Dan heb je het echt verkeerd, het lijkt alsof jullie denken dat iedereen van deze website afweet. Dat is dus niet zo. Je moet niet verwachten dat er opeens een recensie van haar verschijnt als de mensen niet eens weten van deze website
Tsja, jij bent hier toch ook terechtgekomen en weet erg veel van haar af. Je kent haar en weet hoeveel berichten ze krijgt.
Er wordt toch heel erg de indruk gewekt dat je haar heel erg goed kent.
 
Dat was ons wel duidelijk aangezien je alleen over haar bericht.
Maar je beginposts waren "redelijk neutraal" alsof je met haar had afgesproken en nu komt de aap uit de mouw dat je haar heel goed kent.
Wekt niet echt vertrouwen op.
Toeval dat haar ad nu ook offline is?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan