Wonder van de natuur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marco

Meubelstuk
6.559
03/10/21
12.478
45
'Uitspraak van de week'

Goedele Liekens. — © Geert Van de Velde
Er passeerden deze week alweer enkele opmerkelijke uitspraken:

"Ik ben een groot liefhebber van het mannelijk lid: dat is een wonder van de natuur"

"Ja, ik heb 'm gezien: de grootste penis. Je weet, ik ben een groot liefhebber van het mannelijk lid. Ik vind dat een wonder van de natuur. Hij zit zo vernuftig in elkaar. Met zijn adertjes en zijn antiterugstroomklepjes en zijn zwellichamen! En dat mooie kroontje bovenaan! Een man mag daar terecht trots op zijn"

Over techniek moeten we Goedele Liekens natuurlijk niks meer leren.
 
"seksuologen" behoren tot de minst aantrekkelijke vrouwen. 25 uur per dag praten en open deuren intrappen, doodvermoeiend.
Allemaal categorie veel praten en weinig neuken :)
Vanwaar deze, in mijn ogen, niet zo gemütliche generaliserende aannames?

In een draadje over Goedele zegen dat seksuologen tot de minst aantrekkelijke vrouwen behoren. Smaken verschillen natuurlijk maar ik denk dat vele met mijn het tegenovergestelde over haar zullen zegge. Ik heb in mijn kennissenkring toevallig een seksuologe, ook een aantrekkelijke dame.

Ik ben benieuwd over welke seksuologe je het hebt dat je weet dat ze 25 uur per dag praten, mijn kennis doet dat in ieder geval niet maar kan wel interessant vertellen over haar studie en ervaringen maar ook gewoon over koetjes en kalfjes of onze gezamenlijke interesse, muziek. Ik vind haar in ieder geval niet doodvermoeiend maar juist erg grappig.

Over wat Goedele, mijn kennis en eventueel andere seksuologen in de slaapkamer of daarbuiten wel of niet doen kan ik weinig vertellen dus kan niet zeggen of dit onder het landelijk gemiddelde ligt. Maar zo te lezen heb jij ze daar wel allemaal over gesproken toch, anders zou je dit niet opschrijven neem ik aan of is dit zo maar natte vinger werk?

Als laatste, waarom zet je seksuologen tussen haakjes? Voor die haakjes moet je zelfs twee toetsen indrukken dus lijkt het een heel bewuste keuze om dit zo op te schrijven. Het klinkt een beetje denigrerend terwijl het best wel een pittige studie is, meestal (in geval van mijn kennis) eerst een HBO studie toegepaste psychologie , daarna een master en daarna nog een 2 jarige post doctorale opleiding seksuologie. Ik zou het haar in ieder geval niet nadoen.
 
"seksuologen" behoren tot de minst aantrekkelijke vrouwen. 25 uur per dag praten en open deuren intrappen, doodvermoeiend.
Allemaal categorie veel praten en weinig neuken :)

Voor zover Goedele Liekens, en onze Nederlandse Eveline Stallaart, ben ik het niet met je eens vwb minst aantrekkelijke vrouwen. Ook als je op het woord "seksuologe" zoekt op Google en dan de afbeeldingen bekijkt ziet het er over het algemeen appetijtelijk uit.
 
Voor zover Goedele Liekens, en onze Nederlandse Eveline Stallaart, ben ik het niet met je eens vwb minst aantrekkelijke vrouwen. Ook als je op het woord "seksuologe" zoekt op Google en dan de afbeeldingen bekijkt ziet het er over het algemeen appetijtelijk uit.
En... als ze het dan over pikken heeft... weet ze heus waarover ze spreekt!
 
En... als ze het dan over pikken heeft... weet ze heus waarover ze spreekt!

Qua theorie zal ze best een heel eind komen.
Goedele is (en zeker was) een aantrekkelijke vrouw, maar ik ben er niet zo van overtuigd dat haar persoonlijke ervaringen ook zo uitgebreid zijn.
Misschien ook niet nodig voor haar vak .

Degenen die met een therapeutische inslag "hands-on" hulpverlening doen noemen zichzelf vaak "bodyworker"
 
Ieder z'n job, maar ik kan me wel ergeren dat iemand als Liekens 'relatieadvies' geeft terwijl haar eigen trackrecord zeer bedenkelijk is. En ze is daarin trouwens niet de enige seksuologe...

Je kan altijd wel eens pech hebben, maar zij (en vele van haar collega's) heeft ondertussen ook al zo veel in de boekskes gestaan met een nieuwe liefde...

Ik kan daar maar uit concluderen dat ze ofwel haar eigen adviezen niet opvolgt ofwel dat haar adviezen niet deugen. In beide gevallen kan je je ernstige vragen stellen waarom zij zich dan genoodzaakt ziet 'relatieadvies' aan anderen te geven...
 
Ieder z'n job, maar ik kan me wel ergeren dat iemand als Liekens 'relatieadvies' geeft terwijl haar eigen trackrecord zeer bedenkelijk is. En ze is daarin trouwens niet de enige seksuologe...

Ik kan daar maar uit concluderen dat ze ofwel haar eigen adviezen niet opvolgt ofwel dat haar adviezen niet deugen.
Goedele Liekens is psycholoog en seksuoloog, dat is toch echt iets anders dan relatieadvies geven. Een seksuoloog adviseert bij problemen van seksuele aard, daarnaast kunnen er nog zat andere zaken zijn waardoor een relatie uiteindelijk niet werk. Daar hoef je je dus vanaf nu niet meer aan te ergeren want ze geeft volgens mij geen relatieadvies. Dat maakt het leven toch weer een stuk aangenamer.

Overigen zijn seksuologen gok ik geen uitzondering, grofweg 1 op de 3 huwelijken eindigt in een echtscheiding. Wat we minder goed weten is hoeveel samenwoners hun relatie beëindigen. Schattingen liggen daar wel iets hoger, net zoals 2e huwelijken waar grofweg 1 op de 2 relaties die eindigen.

Ik lees zelf nooit van die boekskes, maar ik denk dat het privé leven van Goedele iets meer aandacht krijgt dan dat van de gemiddelde Belg. Misschien lijkt het dan wat vaker en daarnaast noemen wij in Nederland het roddelbladen dus hoeveel is er van waar. Maar zoals ik al zei, ik lees ze niet dus kan daar niet echt een oordeel over geven dat laat ik dan weer over aan een echte lezer.
 
Voor zover Goedele Liekens, en onze Nederlandse Eveline Stallaart, ben ik het niet met je eens vwb minst aantrekkelijke vrouwen. Ook als je op het woord "seksuologe" zoekt op Google en dan de afbeeldingen bekijkt ziet het er over het algemeen appetijtelijk uit.
De ene keer dat ik een seksuoloog bezocht was het een oudere man.
Dat is al 10 jaar geleden
Ik zei dokter , ik ben altijd zo geil , kan u daar wat aandoen , want is best lastig.
Hij denkt diep na en zegt ".Nee , ik kan er niks aandoen , want dat is je constitutie " ( moeilijk woord) Het is de aard van het beestje zeg maar)
" Mag ik even afrekenen?" 90 € voor een consult. die had ik beter bij een DVP besteedt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan