WTF

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
meer benieuwd waar deze advertentie stond/staat?
Want er was een dubieuze bezig op SJ (ook almere) met GB voor 65000 euro per minuut ofzo ;0
Dus dit neigt naar vooral ... fake
 
meer benieuwd waar deze advertentie stond/staat?
Want er was een dubieuze bezig op SJ (ook almere) met GB voor 65000 euro per minuut ofzo ;0
Dus dit neigt naar vooral ... fake
Er was een in Almere idd….. heb wel ingeschreven…. Dan een uurtje later was de locatie Hoogvliet !
Mmmmm….. meteen geannuleerd.
Er zijn momenteel veel te veel fakers op kinky en SJ

Andere bronnen ?

Begin nu een beetje saai te worden met die fakers
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is een advertentie van ene Darrel GbyD
@AmberAnnabelGB schijnt ook feestjes voor hem te doen maar geen idee wie die gast is.

Annabel zou op 1 september ook een feestje voor hem doen maar ze is nu ziek dus dat feestje schijnt geannuleerd te zijn. Persoonlijk weet ik niet wat ik hiervan denken moet. Deze advertentie klinkt iig zeer respectloos naar de dame toe en het is ook naar de vraag of iedereen wel getest is op SOA. Die GbyD (Gangbang by Darrel) heeft de dag erna nog een bare gangbang.

 
Tja, respectloos, volgens mij is dit een typisch gevalletje van seksueel masochisme. Dame wil graag flink vernederd worden (en wat aan verdienen). Als je daar iets omheen wilt schrijven klinkt dat al snel respectloos. Het is mijn taalkeuze ook niet, maar ik heb al moeite met de termen 'seksbeest' en 'pijpslet'. Maar genoeg dames die daar zelf mee werven.

Zolang de dame dit vrijwillig doet niks aan de hand. En je hoeft maar één vrouw te vinden die 'gek genoeg' is om hierop te kicken en je hebt een party waarbij naar hartelust kunt schelden, roggelen en pissen op een medemens.

Bare neuken vind ik zeer onverstandig, zeker in GB-verband, maar goed, daar is op dit forum al meer dan genoeg over gezegd.
 
Ik weet verder niks van Darrel, maar ik ga uit van onschuld totdat het tegendeel blijkt.
Zou ik zelf geïnteresseerd zijn in dit soort zaken, dan zou ik echter wel op één of andere manier proberen uit te zoeken of het allemaal wel klopt voordat ik er aan meedeed. Je hebt nu eenmaal extremen als het om seks gaat, ook naar de ontvangende kant.
 
Ik zie er niet gelijk iets kwaads in. Uit mijn eigen omgeving ken ik genoeg vrouwen die over zoiets fantaseren. De ene zet zo'n fantasie wat gemakkelijker om naar de praktijk dan een ander.
Als het onder dwang is, zal er niet zo op zo'n manier mee geadverteerd worden. Dan gebeurt het in een kelderbox in een achterstandswijk en benadert de organisator zijn matties wel rechtstreeks en via via
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan