WHEM Xantal Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Xantal ken ik van vroeger toen ze in de moodsbar mocht komen. Ze vroeg meestal voor geld en met mazzel kon je haar gratis neuken. Nu is deze bar gesloten en pay wijven zoals zij waren daar al jaren niet meer welkom.

Xantal is een travestiet op leeftijd, maar botergeil. Goedkoop en veel is mogelijk. Bij alle momenten met haar spoot ik haar volle ass zonder condoom vol. Een keer bij haar thuis geweest omdat ik ontzettend veel zin had. Voor 50 euro zeker 3 uur mee gespeeld. Maar de opmerking van fred is terecht er zijn tv's op tgirl.nl aanwezig die beter dan haar uitzien en zich gratis laten pakken.
 
Bedankt voor jullie reacties.
Op sommige fotoos ziet ze er wel leuk en vrouwelijk uit. Op andere fotoos lijkt het of ik wat baardgroei zie…
Heeft ze wel borsten? Er staat cup c maar als het een travestiet is vraag ik me dat af…
 
Bedankt voor jullie reacties.
Op sommige fotoos ziet ze er wel leuk en vrouwelijk uit. Op andere fotoos lijkt het of ik wat baardgroei zie…
Heeft ze wel borsten? Er staat cup c maar als het een travestiet is vraag ik me dat af…
Als je "crossdresser silicone breasts", intikt op Google, zie je waar travestieten hun tijdelijke tieten kopen. Uitlegpraatje in onderstaande link.

 
Xantal is een lekkere TV, dat heeft zo z'n voordelen. Een erectie is geen probleem en met dat apparaat van haar weet ze goed om te gaan. Maar ja om er echt overtuigend uit te zien kost natuurlijk wat meer tijd. Dus je kan pech hebben. Maar goed als je op z'n hondjes door har geneukt wordt vergeet je toch alles, zo lekker.
 
Xantal ken ik van vroeger toen ze in de moodsbar mocht komen. Ze vroeg meestal voor geld en met mazzel kon je haar gratis neuken. Nu is deze bar gesloten en pay wijven zoals zij waren daar al jaren niet meer welkom.

Xantal is een travestiet op leeftijd, maar botergeil. Goedkoop en veel is mogelijk. Bij alle momenten met haar spoot ik haar volle ass zonder condoom vol. Een keer bij haar thuis geweest omdat ik ontzettend veel zin had. Voor 50 euro zeker 3 uur mee gespeeld. Maar de opmerking van fred is terecht er zijn tv's op tgirl.nl aanwezig die beter dan haar uitzien en zich gratis laten pakken.
Jaaa, haha een feest van herkenning!! Die Xantal ken ik, die kwam inderdaad bij de Moods. Maar voor die ga je echt niet betalen inderdaad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan