EindTovenaar
Vaste klant
Wie o wie ervaring met deze busty dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt! Weet ik even voldoende. Ik overwoog om er eens heen te gaan, maar jij raadt het me af of? Ze reageren niet per mail wat ik ook wel matig vind..Heb het al vaker gezegd, de website van EP is flut
Foto's van dames die er al 10 jaar niet meer werken, foto's van verkeerde dvp bij andere dvp
Kortom nihil,0 betrouwbaar
Oke wazig, vond je haar een mooie verschijning ?Mijn enige ervaring met Yara is dat ze zich voorstelde, ik terug zei "Hoi Yara" en zei vervolgens hardop mopperend wegliep omdat ze dacht dat ik haar naam verkeerd zei.
Wazig inderdaad. Het was sowieso één grote flop die dag, want daarna koos ik een dame die zich vriendelijk voorstelde, maar op de kamer als een blad omdraaide en vervolgens ben ik ook maar omgedraaid, mijn geld terug gekregen en sindsdien niet meer bij EP geweest (daarvoor ook wat mindere ervaringen gehad).Oke wazig, vond je haar een mooie verschijning ?
Oke ja mijn ervaring bij ep is tot dusver prima. 1 x gedate daar met Yara. HeerlijkWazig inderdaad. Het was sowieso één grote flop die dag, want daarna koos ik een dame die zich vriendelijk voorstelde, maar op de kamer als een blad omdraaide en vervolgens ben ik ook maar omgedraaid, mijn geld terug gekregen en sindsdien niet meer bij EP geweest (daarvoor ook wat mindere ervaringen gehad).
Dat is ondertussen wat maanden geleden en ik heb het allemaal grotendeels uit mijn geheugen gewist, dus een exact beeld heb ik niet meer van haar, maar voor haar mopperend weglopen (ze dacht misschien dat ik het niet zou horen) was ze wel mijn eerste keuze die dag. Dus ze zal niet lelijk geweest zijn.![]()
Leuk meisje op de foto hoorFoto is overduidelijk "geleend" gezien de onderschriften. Even zoeken levert de volgende foto op:
https://www.fuckyeahcurvygirls.com/curvy-big-boob-beauty/
Dit geeft natuurlijk wel te denken en ik zou deze dan ook voorbij laten gaan als ik jou was!
Bekijk bijlage 32096
paar weken geleden bij Yara geweest. Nu bij BTOB. Lekker lijf, maar het was een middelmatige date. Pittige dame, dat wel, maar voor mij iets te negatief. Beetje teveel geklaag…Oke ja mijn ervaring bij ep is tot dusver prima. 1 x gedate daar met Yara. Heerlijk
Ze heeft wel echt een heerlijk clitje om goed aan te zuigen en te likken.Zit zij tegenwoordig bij btob? Ik vond haar echt nice haha! Heb haar 30 minuten lang gebeft en toen bood ze me een glaasje water aan. Hahaha