- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4089024-yasmin
- Totale kosten (in euro)
- 200
Alweer twee maanden geleden bij haar geweest. Ik zag dat er nog steeds geen recensie van haar was, dus bij deze.
Het is de dame van de foto's (en filmpje). Ze is naar mijn smaak een hele mooie meid, echter ze spreekt geen woord Engels en ik geen woord Portugees. Dit maakt e.e.a. toch wat lastiger en doet wat afbreuk aan de GFE ervaring. Ze is lief en laat zich gewillig positioneren. Tongzoenen deed ze ook, hoewel na het beffen dit wat minder hartelijk ontvangen werd had ik het idee. Aangezien communicatie nagenoeg niet mogelijk was, heb ik met name genoten van het uitzicht.
Ik had 45 minuten geboekt, maar na 30 minuten was het allemaal wel klaar.
Het is de dame van de foto's (en filmpje). Ze is naar mijn smaak een hele mooie meid, echter ze spreekt geen woord Engels en ik geen woord Portugees. Dit maakt e.e.a. toch wat lastiger en doet wat afbreuk aan de GFE ervaring. Ze is lief en laat zich gewillig positioneren. Tongzoenen deed ze ook, hoewel na het beffen dit wat minder hartelijk ontvangen werd had ik het idee. Aangezien communicatie nagenoeg niet mogelijk was, heb ik met name genoten van het uitzicht.
Ik had 45 minuten geboekt, maar na 30 minuten was het allemaal wel klaar.