Recensie Yasmin, De Wallen, Maasbracht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.447
09/12/21
2.499
53
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezoekje gebracht aan de Wallen.

Was redelijk rustig. Er waren een paar voetbalprofs binnen. Wat rondgelopen, aan de bar gezeten, pintje gedronken en nog maar eens 'n ronde gemaakt. De dame waar m'n eerste keuze naar uit ging deed geen pzc, dus dan haak ik af.

Uiteindelijk terecht gekomen bij de Roemeense Yasmin, begin 20. Al snel merkte ik dat ik prijs had. Wat kan ze heerlijk pijpen zeg. Heerlijk afwisselend, diep, ze kan het allemaal...

Uiteindelijk in haar mondje gespoten.

herhalingsgevaar? 100 procent. Nog wat aan de bar gezeten, een hapje gaan eten en dan weer terug naar deze geile pijpster voor nog een keer hetzelfde menu!
 
Bezoekje gebracht aan de Wallen.

Was redelijk rustig. Er waren een paar voetbalprofs binnen. Wat rondgelopen, aan de bar gezeten, pintje gedronken en nog maar eens 'n ronde gemaakt. De dame waar m'n eerste keuze naar uit ging deed geen pzc, dus dan haak ik af.

Uiteindelijk terecht gekomen bij de Roemeense Yasmin, begin 20. Al snel merkte ik dat ik prijs had. Wat kan ze heerlijk pijpen zeg. Heerlijk afwisselend, diep, ze kan het allemaal...

Uiteindelijk in haar mondje gespoten.

herhalingsgevaar? 100 procent. Nog wat aan de bar gezeten, een hapje gaan eten en dan weer terug naar deze geile pijpster voor nog een keer hetzelfde menu!
Had je weer prijs hahhahah? €150 zonder intiem? Dus 50 pzc en 50 cim?
 
Had je weer prijs hahhahah? €150 zonder intiem? Dus 50 pzc en 50 cim?
Ja, € 50 instaptarief, € 50 voor PZC en € 50 voor in het mondje.

Neuken had zonder meerprijs gekund (ook voor het instaptarief of voor de PZC-prijs), maar omdat ze goed pijpt knal ik liever in haar mondje.

Jij nog wezen neuken?
 
Ja, € 50 instaptarief, € 50 voor PZC en € 50 voor in het mondje.

Neuken had zonder meerprijs gekund (ook voor het instaptarief of voor de PZC-prijs), maar omdat ze goed pijpt knal ik liever in haar mondje.

Jij nog wezen neuken?
Niet op De Limburgse Wallen. House of Pleasures in Kinrooi. Betere prijzen en vrouwen.
 
Ben benieuwd naar de recensie dan.

Kom zelf ook wel bij House of Pleasures. Vind het heel erg wisselend daar.
Ik kom daar 1x per maand, soms per 2 maanden. Op zich best wel leuke meiden. Maar net als bij alle andere meiden, doe ik niet aan herhalingen. Of het moet echt een hele goeie zijn. Maar dat is het eigenlijk bijna nooit
 
Ik kom daar 1x per maand, soms per 2 maanden. Op zich best wel leuke meiden. Maar net als bij alle andere meiden, doe ik niet aan herhalingen. Of het moet echt een hele goeie zijn. Maar dat is het eigenlijk bijna nooit

Ik herhaal wel. Kan ook bijna niet anders natuurlijk als je een aantal huizen regelmatig bezoekt. Er lopen ook weer geen tientallen meiden. Soms kan ik kiezen uit 1 of 2 dames.

Echt topservice zelden gehad eigenlijk bij HoP. Yasmin vind ik beter dan alles wat ik heb gehad bij HoP. Debby eigenlijk ook wel.
 
Ik herhaal wel. Kan ook bijna niet anders natuurlijk als je een aantal huizen regelmatig bezoekt. Er lopen ook weer geen tientallen meiden. Soms kan ik kiezen uit 1 of 2 dames.

Echt topservice zelden gehad eigenlijk bij HoP. Yasmin vind ik beter dan alles wat ik heb gehad bij HoP. Debby eigenlijk ook wel.
Toch die prijzen wat mij tegenhoudt.....ik heb wel laatst via kinky.nl een meid gevonden. Zij was wel voor herhaling vatbaar.....maar helaas helemaal uit Rotterdam. Beffen, zoenen, vingeren, pzc, rimmen, tittyfuck😁, een uur lang voor €170
 
Toch die prijzen wat mij tegenhoudt.....ik heb wel laatst via kinky.nl een meid gevonden. Zij was wel voor herhaling vatbaar.....maar helaas helemaal uit Rotterdam. Beffen, zoenen, vingeren, pzc, rimmen, tittyfuck😁, een uur lang voor €170

Ik heb niet zo de focus op de tijd. Gewoon 20 minuten of een half uur, is goed. Dat uur hoeft niet per se, dus bv. 150 is voor mij 150. En als het goed is, is het goed. De tijd speelt minder een rol.

Als je wel heel erg op de tijd zit, dan is de Wallen duidelijk niet de plek waar je moet wezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan