Recensie Yasmin, Dynamite Privé, Nieuwegein 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
40
15/08/21
107
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/5002677-yasmin
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wonderlijk. Echt wonderlijk dat Yasmin nog niet beschreven is. Foto's spreken voor zich, specs ook en naar eigen zeggen is ze veel bezet. Werkt al een poosje in Nieuwegein en ook in de Rotterdamse vestiging als ik het goed heb.

Gevalletje 'I dont care, will not share' gok ik. Welnu, ik doe het lekker toch. Yasmin is zo'n meisje waarvan je je af vraagt hoe het toch in hemelsnaam mogelijk is dat ze voor die paar euro op je lans zit. Jong, knap, welbespraakt, weinig schroom en ga zo maar door.

Mooie mix, mag de etniciteit geloof ik niet duiden als die niet beschreven staat, maar weet wel dat een paar leden daar graag voor om rijden.

Neemt prima initiatief, vraagt wat je lekker vind en deed dat al voordat ik ja zei. Lekker, erg lekker, dat samen met de visuele prikkelingen maakte dat ik later tijdens het intieme gedeelte sneller dan gebruikelijk moest capituleren.

Gaan we een andere keer goedmaken. Nog wel een paar knapperds zien lopen daar. Ook niet-knapperds trouwens. Dus kwantiteit en deels kwaliteit zit bij Dynamite Privé wel goed. Alleen de entourage is om te janken. Bij Dynamite krijg ik associaties met hitte, maar Frostbite dekt de lading beter. Koud in het hele pand, de kamers niet uitgezonderd. Dat doet serieus afbreuk aan de beleving. Supplementen zijn ook karig; 2 half gerafelde lapjes stof om het gereedschap op te poetsen en later weer af te stoffen en 1 eenpersoonslaken voor het immense ronde bed. Geen handdoeken, echte washandjes, hoeslakens, etc.

Daar mogen ze voor die centjes die ik, inclusief de dame betaal, wel wat meer werk van maken.
 
Ik ben wel aantal keren bij Dynamite geweest, maar wat jij beschrijft herken ik totaal niet. In kamers is het niet koud en handdoeken zijn wel degelijk aanwezig. Meid neemt ze zelf mee, en als ze toevallig niet bij zich heeft kan je er altijd om vragen he.

Yasmin ook eens keer meegemaakt bij Lipstick Prive dan, nooit meer..... was voor mij zware tegenvaller. Ik ken wel betere die er helemaal voor gaan.
 
@warluigi Dan zou jij eigenlijk een uitgebreider bericht of recensie moeten schrijven met waaróm je haar zo tegen vond vallen. Want op deze manier zegt het niks. Ik ken haar zelf niet, maar ben wel benieuwd nu.

Overigens mag je afkomst best vermelden hoor, @Cinta Met een naam als Yasmina vermoed ik Arabisch of Marokkaans?

Ik was trouwens al een paar keer bij DP en heb het daar nog nooit koud gehad op dec kamer.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/5002677-yasmin
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
@Deug-genietje op verzoek dan:

Bij Liptstick Prive ben ik bij Yasmin geweest. Een mooie verschijning en slank qua postuur. Het is een hindoestaanse meid. Het is een verlegen meisje en komt zeer bescheiden over. Seks was ondermaats, ze genoot er totaal niet van. Verschillende posities gedaan en aftrekken wilde ze niet doen zonder condoom. Dit is erg absurd. Wat ik wel moet meegeven is dat zij bij het voorstellen zeer vriendelijk en amikaal was. Als ik had geweten dat de service ondermaats was, zou ik haar niet eens uitkiezen. Deug-nietje heeft met haar tijd van zn leven gehad, dat is leuk om te lezen, maar bij mij is het allesbehalve herhalingsvatbaar.
Ik weet dat meiden niet verplicht zijn zich voor te stellen. Loop je een potentiele klant mis, loop je ook inkomsten mis - maar Yasmin vind ik ondermaats.
 
Dank voor je recensie. Maar ik was het dus niet die de tijd van z'n leven bij haar had. Ik ken haar nog niet en was juist daarom benieuwd. Ik ben er echter nog niet achter waaróm de seks ondermaats was, maar ik neem het van je aan. Ik denk trouwens dat de meeste dvps er niet van genieten, want voor hen is het tenslotte werk.
 
Ook ondergetekende heeft nergens geschreven dat hij met Yasmin de tijd van zijn leven had. Heerschap warluigi beschikt kennelijk over bijzondere gaven dat hij dit kan duiden.

Wel heb ik de moeite genomen om een recensie-topic te openen en daadwerkelijk een ervaring op te schrijven. In mijn geval dus positief waar het 'de meid' betreft.

Niet positief waar het de entourage betreft. Dat het niet koud was toen anderen er een bezoek brachten, betekent niet dat daarmee zijn boude conclusie 'in de kamers is het niet koud' de enige juiste is.

Dat is hetzelfde als dat ik zou zeggen dat de tweede recensie niet klopt, omdat er niet-roker is ingevuld. Ik heb haar daadwerkelijk zien roken. Misschien rookte ze in zijn tijd (nog) niet of is het hem niet opgevallen.

Wat ik wel uit zijn reacties kan duiden is dat hij bijzonder teleurgesteld is in zijn ervaring met haar. Dat is jammer. Wel fijn dat hij nu de gelegenheid vond hier uiting aan te geven.
 
Nou als iemand voor intiem 5 sterren geeft en 5 sterren voor pijpen en het woord ''wonderlijk'' in zn verhaal nog eens noemt, kan ik wel concluderen dat ie tijd van zijn leven heeft gehad met haar. Dit heeft overigens niet met gaves te maken, maar gewoon een optelsommetje doen 1+1=2.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan