Recensie Yasmin, Eindhoven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumcum

Forumfiel
Supporter
10.404
12/08/21
10.034
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sugarbabe_8339235
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele weken geleden,3 date''s gehad met deze jongedame.
Buitenlandse roots maar spreekt ABN. Een net en verzorgd type. Ze ontvangt in een nette ruimte even buiten Eindhoven. Er is een mogelijkheid om je vooraf en na de date op te frissen.
Normaal ga ik voor slank/skinny,maar denk probeer eens een wat vollere meid.Na 3 date's vond ik het wel genoeg. Ze heeft grote gevoelige borsten en wil graag haar BH aanhouden omdat ze anders flink heen en weer schudden als je haar ligt te pompen. Als je wilt dat ze de BH uit doet houd ze haar 2 flinke jongens goed vast,was ook wel geil om te zien.
Ze is gewillig bare te nemen,wat ik dan ook heb gedaan,inclusief de kraamkamer vullen.
 
Laatst bewerkt:
Daar ontvangt ze wel ja ik vond ze wel een mooi lijntje hebben niet slank inderdaad maar ook niet echt vol de sex was redelijk en ze is wel gewillig ze praat ook graag wat ik opzich niet erg vindt maar of er herhaling inzit weet ik nog niet denk het wel
 
Haar reactie na mail contact.

€200 voor een uur
€300 voor een uur bare
Zoenen doet ze alleen als ze de ander lekker vindt, maar ga er maar niet van uit.

Met deze prijzen en mogelijkheden houd ik het voor gezien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan