Recensie Yasmin, Hasselt 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Addicted

Wandelaar
99
09/07/24
70
24
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/yasmin-644/
Totale kosten (in euro)
110
Vorige week hier eens op verkenning geweest in Hasselt.

Afspreken ging ok. in berichten doet ze pzc and hot kisses, 30min 90€, 1u = 130€.

Bij aankomst getwijfeld om 30min of 1 u te doen, uiteindelijk 30 min om te beginnen.
Ze deed heel vriendelijk en leek me wel leuk te gaan worden. Betaald, kleren uit en wilde ze wat vastnemen en dat mocht al niet, bed op en ze wilde de condoom al aandoen... ik zei van zonder en toen was dat ineens 20€ extra.... omdat de kleine heer hierdoor al niet heel blij werd dacht ik, allez maar 20€ dan he want anders gaat het niks worden. Ze zei dat achteraf dit betalen ok was en begon eraan zonder condoom, veel belovend maar na 1 min wilde ze al gaan neuken. Ik vroeg van nog even want het was goed en ik begon pas echt hard te worden. Gelukkig deed ze nog 2 min verder (sarcasme dus.. 2 min..) en dan toch over gegaan naar wat neuken.
Ze begon met mij zeer slecht wat 'af te rijden' waarna ik haar even wat omhoog duwde om zo even haar wat te neuken. Hierdoor wilde ze ook al snel naar missio wisselen... je voelde aan alles dat ze 'easy money' hoopt/wil...
Toch naar missio dan, ook tot ik wat heviger ging wilde ze wisselen naar doggy.. condoom was een beetje uitgeleurd en wat voorvocht zichtbaar. Ze ziet dit en zegt dat ik ben klaargekomen.... waarop ik zeg nee, dit is voorvocht, je zou het verschil wel merken met als ik klaar kom. Het was sperma en ik was klaargekomen zei ze, waarop ik weer nee op antwoorde en zei van laat maar ik ga hier niet discuteren als je toch voelt dat het daar wsl niet eens om gaat.

Dus maar gestopt, kleren aan en door.. met hunne zever :D wel nog licht tegen mijn goesting die 20€ moeten geven want die vroeg ze expliciet.... eerst zei ik nee en zag meteen dat ze pissed werd en dat die het niet zonder drama ging laten gebeuren :D dus maar de centjes gegeven aan het meisje. Zonder veel moeilijk doen maar door gegaan en gwn nog gezegd dat ik haar service niet goed vond.

Jammer maar een mindere ervaring dus..

Terug
Bovenaan Onderaan