WHEM Yasmina, Gouda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@zurebom hoe was de date
De pluspunten:
- Ze heeft heerlijke en grote tieten waar je lekker mee mag spelen.
- Doggy is echt hemels met zo'n jong en strak kutje
- Ze is echt nat, het druipt er bijna van af
- Het betaalde uur is ruimschoots gebruikt.
- Ze is geen professional en doet dit naast haar studie en ze is 21 jaar.

De minpunten:
- Ze is wat voller dan op de foto's te zien is. De kwalificatie 'Slank' zou ik het zeker niet geven.
- Pijpen (pzc) stelde niet veel voor. Een beetje het kopje in de mond en zodra die op mijn verzoek wat dieper ging begon ze te kokhalzen. Hier valt nog veel winst te behalen zal ik maar zeggen.
- Tongzoenen werd vermeden, maar dat kan ook aan het leeftijdsverschil liggen. Eerlijk gezegd zal ik ook niet zo snel gaan tongen met iemand die 3x mijn leeftijd is.
- Het is een makkelijke en drukke prater. Helemaal niet erg, maar tijdens de seks mag het van mij wel wat minder. Telkens vragen "Lekker?" krijg ik uiteindelijk wel een slappe van.

Leuke meid verder, maar de klik was niet 100%.
Al met al is het nog wel een voldoende, maar met €250 wel overpriced. Ik bedoel voor €250 heb ik betere dates gehad. Ze heeft wel groeipotentieel denk ik.
Herhalingsgevaar? Mwa, voorlopig niet.

@zurebom klinkt niet verkeerd heb ze geappt maar voor de prijs €500 per uur in mijn regio vindt ik nog al daar kan ik in in amsterdam bv wel 3x a 4x binnen wippen zit misch wel een x in om haar te laten komen als ze in de regio weer is kwa betaling zou ik haar met bank overschrijving betalen ipv cash en iedere keer vragen lekker lekker daar zou ik een afknapper van krijgen

Terug
Bovenaan Onderaan