Recensie Yasmine, Borsbeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yasmine… ontving een jaar of vijf geleden in Antwerpen, in de buurt van de dierentuin. Had toen nog geen borsten. Zo plat als een strijkplank.

Foto's zijn echt, ze ziet er vrouwelijk uit. Ik ben ook een tijd bevriend geweest met haar op Facebook maar ik heb mijn fb account in 2020 stopgezet dus dat contact is weg. Ze is een tijd gestopt omdat ze een vaste vriend had, maar nu dus terug.

In 2018 was er niet veel mogelijk, nu nog steeds niet. Als je dat niet verwacht dan kan je een mooie date hebben met iemand die vriendelijk, beleefd, sympathiek en Nederlandstalig is. 120€ voor een uur, je kan dat veel of weinig vinden. Nu heeft ze wel borsten.

Voor hetzelfde geld kan ik ergens anders een massage krijgen met pijpbeurt en neuken, maar waar de conversatie beperkt blijft tot "you like? Good?"… 🤷🏻‍♂️
 
Oooit...
4 - 5 jaar (?) geleden. Toen ontving ze in Antwerpen naast de Zoo


(mond)hygiëne niet 100%
Alles kan tijdens de voorcommunicatie, maar als je toekomt blijkt dat niet het geval.
Knuffelen , zoenen (geen tong) en wat "dry humpen" gaat.
Pijpen (actief) was ze geen fan van
Pijpen (passief) von ze "niet prettig"

Dan maar de hand geslagen aan mezelf en snel terug buiten want een refund zat er toch niet in.
Nooit meer naar haar.

Misschien is het veranderd in de jaren? Ik ga 't niet uitzoeken
Hey. Yasmine hier he! Ik herriner mij u nog ! Gij had kei veel gedronken en ik had tegen u gezegd dat uw adem stonk! Sorry voor mij was dit een afknapper! Ik vind het heel oneerlijk dat dat ge het andersom gaat verkondigen! Maar Mss ben ik toen ook wat te grof geweest. Dus sorry voor dat ongemak dan! X Yasmine
 
Hey. Yasmine hier he! Ik herriner mij u nog ! Gij had kei veel gedronken en ik had tegen u gezegd dat uw adem stonk! Sorry voor mij was dit een afknapper! Ik vind het heel oneerlijk dat dat ge het andersom gaat verkondigen! Maar Mss ben ik toen ook wat te grof geweest. Dus sorry voor dat ongemak dan! X Yasmine

Sterk geheugen voor 1200 tot 1600 dagen geleden aan zo een vaag verhaal. Men zou toch denken dat er meer dan een zatlap tussen moet gezeten hebben in die tijdspanne daar aan de Zoo. 😜
 
Druk het uit in uren, 28.800 en 38.400 dat is nog indrukwekkender en doe het nog eens maal 60 en je hebt het in minuten.
.

Als ze meer 1 nieuwe klant doet per dag en met rustdagje tussen en wat vakantie zijn dat meer dan 1000 nieuwe gezichten. Ons brein kan er maar 5000 onthouden. Dan wordt het moeilijk. En dat is inclusief de bakker uw moeder en 20 jaar vrienden en collega's. No way dat ze dat kan pinpointen van zo een generische review.

En in 5 jaar is er maar 1 enkel iemand die zoiets zou zeggen. Moet ik nu geloven dat er in 5 jaar tijd geen enkele andere rancuneuze eikel is langs gekomen?
 
Sterk geheugen voor 1200 tot 1600 dagen geleden aan zo een vaag verhaal. Men zou toch denken dat er meer dan een zatlap tussen moet gezeten hebben in die tijdspanne daar aan de Zoo. 😜
Sommige ervaringen blijven altijd bij...... Zo heb ik een 7 tal jaren geleden een ts gehad die hem droog zonder cd wou binnenschuiven.... Ge moogt er donder op zeggen dat ik dit binnen 10 jaar nog ga herinneren . En haar gezicht vergeet ik nooit,,,,,
 
Ook eens bij Yasmine geweest omdat ik een TS af en toe geil vind ... Appt stonk naar katten eten, heel erg onhygiënisch. Mooie meid, dat wel, voor de rest totale afknapper. Wilde met moeite pijpen, alles wat te ruw (ben een zachte jongen), neuken kon niet maar dat wist ik dus geen probleem. Trok me op een kwartiertje klaar had voor een uur betaald, maar dat speelde geen rol. Jammer ... Ga er van uit dat ze niet meer gaat weten wie ik was :sneaky:
 
Yep, een tijdje gelden met Yasmine in Borsbeek afgesproken en het is me goed bevallen. Ysmine is heel vrouwelijk, tongzoent lekker en heeft een zalig kontje. Gedurende het uurtje lekker geknuffeld, tongzoenen, elkaar strelen op alle plaatsen en uiteindelijk heb ik mezelf klaargetrokken tegen haar kontje. Conclusie: Yasmine is heel vrouwelijk, sexy en lief. Voor mij voor herhaling vatbaar.
 
Yep, een tijdje gelden met Yasmine in Borsbeek afgesproken en het is me goed bevallen. Ysmine is heel vrouwelijk, tongzoent lekker en heeft een zalig kontje. Gedurende het uurtje lekker geknuffeld, tongzoenen, elkaar strelen op alle plaatsen en uiteindelijk heb ik mezelf klaargetrokken tegen haar kontje. Conclusie: Yasmine is heel vrouwelijk, sexy en lief. Voor mij voor herhaling vatbaar.
En haar piet, deed die ook mee? Asking for a friend 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan