Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thanks trouwens voor deze alleen prijzen zijn wel iets veranderd iets 1600 bath vanaf dmk naar pattaya
Ik heb vorige week nog voor 1400 vanaf pattaya naar dmk gegaan andere richting kan meschien iets duurder zijn door de parking fee ofzo , heb je deze prijs van 1600 bij deze taxi aanbieder gekregen ?

Ik heb vorige week nog voor 1400 vanaf pattaya naar dmk gegaan andere richting kan meschien iets duurder zijn door de parking fee ofzo , heb je deze prijs van 1600 bij deze taxi aanbieder gekregen ?
Yes hij zei 1800 met iets new year toen nog wel naar 1600 weten te praten aja paar bath ga ik niet dood aan was te lui nog anderen te zoeken, ik heb 4 jan zit nu nog in udon thani

Ben gisteren van dmk naar Bangkok met die taxi service voor 1400 bhat gereden ,vroeg eerst nog 1500 toen ze bevestiging vroeg en ik zegde dat ik nog niet zeker was dat ik die dag ging zakte ze direct naar 1400.
De hogere prijs die eerder vernoemd is zal waarschijnlijk wel met hoogseizoen te maken hebben 🤷‍♂️🤷‍♂️.

Bijlagen

• IMG_7753.png
    IMG_7753.png
    170,4 KB · Weergaven: 15
Wat is de prijs met mini bus dm naar pattaya
busje kost ca 5 a 6€ maar ik raad je zeer aan om een taxi te pakken die zal je ongeveer 35 a 40€ kosten, gaat rechtstreeks naar je hotel vele malen relaxter dan eerst reizen naar vertrekpunt van bus en bij aankomst hoef je niet te zoeken naar je hotel.
ik heb de fout gemaakt een busje te pakken, stonden halverwege 1 1/2 uur te wachten op een of andere doos met vis die mee moest. Eens maar nooit meer, ik heb vakantie en dan maakt die 3 tientjes echt niet uit. Ook ergerde ik me groen en geel aan een buschauffeur die met zijn ene hand chips zat te eten, de andere hand een telefoon waarop hij zat te lezen terwijl we over de snelweg slingerde 😬

busje kost ca 5 a 6€ maar ik raad je zeer aan om een taxi te pakken die zal je ongeveer 35 a 40€ kosten, gaat rechtstreeks naar je hotel vele malen relaxter dan eerst reizen naar vertrekpunt van bus en bij aankomst hoef je niet te zoeken naar je hotel.
ik heb de fout gemaakt een busje te pakken, stonden halverwege 1 1/2 uur te wachten op een of andere doos met vis die mee moest. Eens maar nooit meer, ik heb vakantie en dan maakt die 3 tientjes echt niet uit. Ook ergerde ik me groen en geel aan een buschauffeur die met zijn ene hand chips zat te eten, de andere hand een telefoon waarop hij zat te lezen terwijl we over de snelweg slingerde 😬
Exact de reden waarom ik ALTIJD private vervoer regel waar ik ook ben in Thailand. Ik betaal, dus ik bepaal. Als ik wil stoppen ergens voor drankje./hapje, als ik vind dat hij te onvoorzichtg of te hard rijdt etc.

Ik zou ook helemaal gek worden als de chauffeur andere dingen doet dan rijden en op de weg letten. Goede punten Muis.

Voor iedereen hier, rondom Bangkok en Pattaya gebruik ik Minta Taxi Pattaya. Ik denk niet de goedkoopste, maar wel altijd heel goed en altijd op tijd. Nette drivers en goede ruime auto's.

Terug
Bovenaan Onderaan