Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Grab werkt hier heel goed en prijzen vallen ook reuze mee. Ook een brommertje gehuurd voor de schappelijke prijs van 250 baht per dag. Gisteren in Soi 6 geweest, ben de naam kwijt van het barretje waar ik was. 2 rum colas en 2 ladydrinks voor de schappelijke prijs van 550 baht. Bar fine voor middernacht was 2000 baht, na middernacht is het 1000 baht. Dame meegepakt voor de hele nacht tot ik ze om 13u de deur gewezen heb. 3000 baht betaald aan haar. In de discotheken is er ook keuze genoeg, en de prijzen vallen goed mee vind ik

Grab werkt hier heel goed en prijzen vallen ook reuze mee. Ook een brommertje gehuurd voor de schappelijke prijs van 250 baht per dag. Gisteren in Soi 6 geweest, ben de naam kwijt van het barretje waar ik was. 2 rum colas en 2 ladydrinks voor de schappelijke prijs van 550 baht. Bar fine voor middernacht was 2000 baht, na middernacht is het 1000 baht. Dame meegepakt voor de hele nacht tot ik ze om 13u de deur gewezen heb. 3000 baht betaald aan haar. In de discotheken is er ook keuze genoeg, en de prijzen vallen goed mee vind ik
Je schrijft dat je een brommertje heb gehuurd. Ik hoop dat je dan wel een motorrijbewijs hebt want anders kan een ongeluk wel eens heel duur zijn. Je bent dan namelijk niet verzekerd.

Als je goedkoper uit wil zijn (maar kan meer tijd kosten). Kijk eerst op bolt/bestemming wat een rit kost naar je bestemming.

Hail een normale taxi en bied hem30 procent minder of vraag om met de meter aan te rijden.

Dit is hoe lokale falangs als ons dat doen. Maar soms kost het meer tijd dan gewoon een bolt boeken.

Koop ook een Rabbit Mrt kaart kun je altijd gebruiken voor de bts en mrt.
Rabbit kaart is toch alleen voor de BTS? MRT werkt met tokens. Maar zeker Rabbit kaart nemen, MRT is perfect transportmiddel. Kan wat druk zijn in de spits, maar verder perfect.

Rabbit kaart is toch alleen voor de BTS? MRT werkt met tokens. Maar zeker Rabbit kaart nemen, MRT is perfect transportmiddel. Kan wat druk zijn in de spits, maar verder perfect.
Ja sorry je hebt gelijk!
Voor een toerist is het makkelijk om de Rabbit card via klook te kopen.
Dan kun je em ophalen in malls etc.
Rabbit kaart genoteerd :)

Als je je (NLD) creditcard koppelt aan je Grab account, betaal je dan niet de ungunstigste valuta koersen?
Als het goed is kan je ook Wise en dan een card in je valuta (baht)aanmaken.

Terug
Bovenaan Onderaan