Recensie Yasmine, Schippersstraat 41/4 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rho

Wandelaar
33
12/03/22
46
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Klein, jong meisje met een guitig gezichtje. Echt een klein slank lichaampje met iets grotere zachte siliconen titties. Zeer vriendelijk. Het gewoonlijke voor de gewoonlijke prijs. Goed. Echt mooi mini lichaampje.
 
Ik heb haar deze week bezocht uit nieuwsgierigheid. Hopelijk verdwijnt ze zo rap mogelijk uit het SKW....Ze is van het golddigger-type. Ze staat op nummer 41 raam 4 denk ik, de rechtse in ieder geval.

Ze zegt 22 te zijn met Roemeense roots, maar ze liegt gewoon in your face.
Ze is volgens mij meer een typische Latina met petite/klein lichaam en ze luisters trouwens Latino rap muziek ....

kussen aan nek/lichaam mag niet, want dat is extra money $$$
GEEN LAVABO
GEEN WASSING VOOR/NA
GEEN VERLICHTING, enkel neon
blowjob + 2 standen te kiezen. Make your choice heren....
De blowjob was machinaal. Mijn hand kan beter.

en ja ze is vriendelijk....maar de kassiersters hier in den Aldi zijn ook vriendelijk....

Ik heb 50 betaald, maar het was precies een snelle wip in een Braziliaanse favela voor 10 papel....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Vrijdag bij haar langst geweest. Mooi lolita type van meisje.
Vriendelijk meisje maar ik moest haar toch stimuleren om haar bh uit te doen. Mooie borsten kreeg ik te zien, aanraken mocht nog net maar kussen of likken was niet mogelijk.
De reguliere skw bezoeker is anders gewoon.
Een korte bj gekregen en dan had ik zin haar stevig te neuken. Zodoende het condoompje lekker vol geschoten.
Haar looks zijn een grote troef, maar of ik nog terug ga weet ik nog niet.
Overigens is een wasje nadien wel mogelijk. Heb wel niet gezien dat zij dit deed. Vuilbak met papier om af te drogen was leeg. Ofwel was ik de eerste klant ofwel loopt het er storm. Ik denk het 1ste
 
Oudejaarsdag was zeer rustig en ik ben bij Yasmine binnengegaan. Qua looks is ze om op te eten: donkerharig poppetje, felle blok, lekkere tietjes in een zwart lingeriesetje en afgemaakt met zwarte fishnets.

Het begin van de sessie was ronduit slap. Wat ongeïnteresseerd aan mijn lul trekken, superkort pijpen. Dan kwam ze op me zitten en redde ze haar prestatie enigszins: dat deed ze goed, afwisselend sensueel langzaam met d'r heupen draaien en hard rijden.

Denk niet dat ik terug ga vanwege de matige prestatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan