Recensie Yazmin Schoten Wetteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5448

Wandelaar
25
29/11/21
19
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Ik ga het kort houden : een mooie Engelse stem aan de lijn, mooie foto's op profiel,
in realiteit een gekke dame die anders is dan verwacht....
Ik leg de lat hoog maar heb me weer laten vangen...
Ik ga niet zeggen dan deze geile vrouw haar geld niet waard is, maar ik kreeg geen klik omdat
ze anders was dan haar profiel....
Voor liefhebbers.
 
Groot probleem op redlights: 80 tot 90 procent van alle profielen zijn fake. Alle Chinezen zijn fake. Alle profielen zonder whatsapp zijn fake. En redlights doet er jammer genoeg niets aan, voor hen is het kassa kassa.
 

Ik ga het kort houden : een mooie Engelse stem aan de lijn, mooie foto's op profiel,
in realiteit een gekke dame die anders is dan verwacht....
Ik leg de lat hoog maar heb me weer laten vangen...
Ik ga niet zeggen dan deze geile vrouw haar geld niet waard is, maar ik kreeg geen klik omdat
ze anders was dan haar profiel....
Voor liefhebbers.
Waarom ga je binnen als het profiel niet correct is?
 
Deze dame Yazmin heb ik vandaag om uitleg gevraagd, ze deed er helemaal niet moeilijk over....ze vond het normaal dat er een andere
dame zich aanbood omdat zij niet vrij was... Nochtans duidelijk een uur afgesproken. Maar dan kom je aan, 30 minuten gereden, geparkeerd,
in een donkere gang staat daar ineens een andere dame die alles doet om jou te overtuigen....en je denkt OK.... maar het was gewoon een ramp.
Die andere dame staat nu ook online op Redlights onder de naam IRINA in Schoten. Ik ga daar nu ook iets over zeggen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan