Recensie Yazmine, Diane’s Secret, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Yazmine
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gek dat er niet eerder is geschreven over deze heerlijke en mooie meid. Ik kwam bij DS weer over de vloer. Ik zag Yazmine zitten en ik dacht woow wat een lekkerding!
Na een voorstelronde uiteraard voor haar gekozen. Met een appetijtelijk uitzicht de trap naar boven gegaan. Eenmaal op kamer een beetje elkaar leren kennen. Na een korte talk overgegaan naar onze intieme gedeelte. Beetje voorspel, kusjes hier en daar. Ik was botergeil en mn stamper stond keihard overeind. Cd ging erom en Yazmine begon heerlijk te slurpen. Lekker diep en met veel speeksel! Na een poosje genoten te hebben, lekker in diverse standjes zitten ketsen. Ik kwam grommend klaar in haar kutje met cd?

Yazmine is een jong meid, ziet er heerlijk uit en je hebt een leuk tijd mee. Dit smaakt naar meer?
 
Ik heb bij al m'n bezoekjes aan DS helaas nog nooit Yazmine gezien bij een voorstelronde. Jammer, want Arabische meiden zijn wel mijn favoriet. Maar er staat op de site ook dat ze vaak is volgeboekt, dus waarschijnlijk vandaar.
 
Je kunt lachen met yazmine en echt de mooiste Arabische meid waarmee ik heb mogen kameren. Daarnaast is ze echt heel erg chill. Helaas geen zoenen (wel kusjes) maar ze geeft toch wel een gfe gevoel. Alleen vind ik zoenen nou eenmaal te belangrijk dus jammer genoeg heb ik andere keuzes moeten maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan