Recensie Yenny, Kerkrade 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Witte31

Newbie
Forumpionier
5
01/07/21
4
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4359833-yenny
Totale kosten (in euro)
70
Dame ontvangt net over de grens.
Bij binnenkomst werd er gevraagd wat ik wilde.
Dame ziet er leuk uit en de ontvangstruimte is schoon.
Ik vroeg of ze ook facesitting wilde doen en dat kon.
Pijpen was goed en haar geneukt in drie standjes. Ze gaat lekker mee .

Zojuist deze Zuid-Amerikaanse milf bezocht. Ze ontvangt inderdaad net over de grens, maar niet heel ver vanaf Kerkrade. De foto's lijken gewoon van haar te zijn, met twijfel over de foto waarop de dame roze ondergoed aan heeft.
Ik ben voor een vluggertje gegaan omdat ik in de buurt was voor werk, en dit is goed bevallen. Na het opfrissen op bed beland, me hard laten pijpen en in doggy mijn zaad geloosd in het rubber. De dame pijpt erg lekker, met veel spuug!

Heb haar vandaag een bericht gestuurd. Krijg korte berichten terug. Begrijpt me niet helemaal.
100 euro voor een uur zou prijs zijn. Maar geen idee wat daa nog bij komt. Vroeg of de mogelijkheden ook klopten. Dus ik twijfel.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Gisteren naar Yenny geweest, omdat er een andere dame helaas had afgezegd.. Yenny stond ook al een tijdje op mijn to do list.
Communicatie verloopt via whatsapp. In principe in Nederlands of Engels. Maar kwam er achter dat toen ik bij haar kwam ze het duits beter beheerst dan Nederlands en Engels.
Ze ontvangt net over de grens bij Kerkrade. Denk net 5 minuutjes.
Adres krijg je via de app. Huisnummer half uur van te voren. Fijn gratis parkeren voor de deur. Woont in een kleine flat. Op zich rustig daar.

Nou to the point :

Aangekomen bij haar appartement( netjes opgeruimd) stond ze al bij de deur in een lekker setje. Toen zag ik die heerlijke tieten en billen al. Het is overigens de dame van de fotos. Of ze echt 39 jaar is kon ik moeilijk inschatten( meestal bij donkere dames) In elk geval netjes verzorgd.

Ik ff snel gewassen, was thuis al in de douche geweest.

Naar de kamer( ze had inmiddels de centjes weg gebracht, denk dat er nog iemand in huis was)
Ik kwam terug en ging ze nog ff met babydoekjes mijn pik schoonmaken.... dat vind ik toch helemaal niks haha.
Toen deed ze haar pakje uit. En kon ik die tieten eens goed bewonderen, lekker. Beetje tongzoenen en plagen. Toen ging ze op de rand van het bed zitten( grote slaapbank) en ging ze pijpen dat deed ze goed na 1 minuut wilde ze al condoom pakken. Ik zeg ho ho. Ga jij maar eens liggen. Toen heb ik dat kutje even lekker gelikt smaakte goed. Heel schoon en geen geurtjes. Lekker glad geschoren. Toen kwam ze zogenaamd en wilde ze neuken. Nou hup rubber er om en haar op zijn hondjes laten zitten. Ze gaat helemaal met hoofd baar beneden waardoor die toch al lekker reet goed naar boven kwam. Dus na een paar minuten jasje volgeblaft.
Effe schoonmaken met baby doekjes aaarrghh. Maar oke.
Toen hebben we wat zitten kletsen. In het duits gaat het wel goed.
Op een gegefen monent weer wat gaan friemelen en tongen toen werd japie weer hard en heeft ze hem nog ff diep gepijpt om vervolgens een rubbertje er om te doen om op me te gaan zitten. Eerst gewoon en daarne reverse. Lekker lichaam heeft ze dus dat was een goed uitzicht. Toen nog ff doggy en missio maar het zat er voor mij niet meer in. Zij was voor de 2e keer gekomen( tuurlijk haha)

al met al voor 100eu zeker niet klagen maar het is niet dat ze het voor de lol doet. Beetje mechanisch zeg maar. En oraal ging beetje snel snel allemaal..

Of ik nog eens terug ga weet ik niet.
Maar ik vond het een lekker wijf en als je 30eu bijlegd mag je hem in die heerlijke kont duwen( maar daar heb ik voor gepast).
Ps 45 minuten later was ik weer buiten( lag niet aan haar)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan