Recensie Yezi, Amsterdam (voorheen Delft) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gd30

Vaste klant
117
06/10/21
117
25
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9807295-yezi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag deze dame benaderd via WA. Ging vaag en traag. Kost me erg veel moeite om haar adres te krijgen. Haar advertentie sta op locatie Rijswijk maar is echter in Delft. Kreeg foto en adres van een af andere gebouw. Moeilijk te vinden ivm lange straat en geen aanwijzing en nummering. Na vele vragen eindelijk op locatie moest ik nog 45 min wachten. Ze bevindt zich in een studenten complex. Instructies om op 2e verdieping te wachten maar zij bevindt op de 4e etage. Ook daar. Na aangegeven moest ik wachten en paar keer berichtje sturen voordat zij je komt ophalen. In een klein studio met een hoog bed ontvangt zij je. Financiële gedeelte gelijk gedaan en uitgekleed op bed het echte werk. Dame is denk ik met echte foto op kinky. Lijkt wat ouder. Zij is erg klein en heeft een buikje. Ongeschoren poes en siliconen. Pijpen zc deed ze langzaam en likt je ballen erbij. Dat is ok. Na 10 min pijpen zc wilde ze neuken. Eerst misso en daarna doggy. Ze laat je helemaal je gang gaan. Ze spreekt echter geen Engels en gebruikt Google translate. Na 25 min sta ik weer buiten. Voor mij geen herhaling. €100 voor deze service vind ik niet de moeite waard. Voor cim/cif vraagt ze €30 extra. Ik heb niet gedaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan