Yin Dii Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DIKKEIKKE

Wandelaar
94
18/01/22
37
3
Hierbij open ik een topic over Yin Dii opnieuw.
Hier mag toch net iets meer geschreven worden dan op een ander forum.
Echter is de vorige topic over Yin Dii verwijdert door de moderator.
Dus een tweede verzoek om deze interessant te maken voor de lezer.

Vanaf deze week een kleine verandering.
Perry is een nieuw medewerker.
Deze jongeman zal waarschijnlijk meer door de dames die deze salon bezoeken geboekt worden.
Ben benieuwd of er een dames is die én Perry bezoekt én dit hier wilt vermelden m.b.t. de ervaring(en) die is/zijn opgedaan.

IKKE
 
FORUMREGELS SINDS 31-07-2023:
Massage


Het is enkel toegestaan om officiële erotische salons en dames die adverteren met erotische massage te recenseren of te bespreken.

Gewone salons of masseuses komen ongetwijfeld in de problemen als hier openbaar staat beschreven dat daar seksuele handelingen worden verricht.
 
Hierbij open ik een topic over Yin Dii opnieuw.
Hier mag toch net iets meer geschreven worden dan op een ander forum.
Echter is de vorige topic over Yin Dii verwijdert door de moderator.
Dus een tweede verzoek om deze interessant te maken voor de lezer.

Vanaf deze week een kleine verandering.
Perry is een nieuw medewerker.
Deze jongeman zal waarschijnlijk meer door de dames die deze salon bezoeken geboekt worden.
Ben benieuwd of er een dames is die én Perry bezoekt én dit hier wilt vermelden m.b.t. de ervaring(en) die is/zijn opgedaan.

IKKE
Vraag ik mij toch wel af... Heb het gevoel dat dames eigenlijk vooral door een dame geholpen willen worden. Mannen denk ik ook. Of Perry dan een succes gaat worden? Heb mijn twijfels.
 
Ik merk de laatste paar dagen dat mijn telefoontjes richting Yin Dii genegeerd worden.
Reden is volgens mij, het afzeggen van een afspraak doordat collega's ziek worden en ik een andere dienst krijg. Hierdoor is het voor mij dan niet mogelijk om mij aan de afspraak te houden.
Dit is de afgelopen (bijna) 20 jaar wat vaker voorgekomen door drukte in de werkzaamheden.
Om een massagesalon te bezoeken moet er eerst geld verdient worden. Zeker als de dames graag een extra centje willen bijverdienen.
Natuurlijk is en blijft het vervelend als een gemaakte afspraak moet worden geannuleerd, niet alleen voor de klant maar ook voor de dame die een andere klant had kunnen masseren en daardoor inkomen mist.
Maar na (bijna) 20 jaar vaste klant geweest te zijn wordt je nu toch bedankt.
Uiteindelijk ben je, ofschoon ze altijd vriendelijk zijn en een goede massage geven, een geldbron die door een ander makkelijk is te vervangen.

IKKE
 
Laatst bewerkt:
Als zij van Yin Dii het maar snappen.
Zo ga je niet met vaste klanten om.
je bent een keer geblokkeerd door yin dii. Nu beantwoorden ze jouw berichtjes niet meer. De boodschap van de salon naar jou toe lijkt mij vrij duidelijk.

Thaise mensen kunnen niet zo goed omgaan met veeleisende klanten. Zij beschouwen de salon als hun domein waarbinnen je je aan de gedragsregels moet houden die zij wensen. Ga je over de grens dan zijn ze meestal niet meer zo prettig in omgang omdat ze er niet weten er mee om te gaan. Ze beschouwen dit als disrespectvol.

Sommige dingen moeten je gegund door ze worden en kan je niet afdwingen of claimen.
 
Sommige dingen moeten je gegund door ze worden en kan je niet afdwingen of claimen.
Klopt, maar de afgelopen jaren waren prima en hebben ook het e.e.a. gekost.
Jammer dat je dan, door iets wat eenieder kan overkomen, opzij wordt gezet.

Enig pluspuntje:
er zijn andere salons in Beuningen waar ik al goed bekend en welkom ben.
 
Goede dag Dikkeikke
Naar welke andere salon ga je dan
Ik neem aan dat je niet alleen maar voor de massage gaat
Graag hoor ik van je waar je naar toe gaat en de mogelijkheden
Graag in pb
 
Ik ben af en toe bij Yin Dii, geweest en op aanraden van andere altijd heerlijk gemasseerd door Jenny, heerlijk. Weet iemand of er ook anderen zijn bij Yin Dii, die dezelfde kwaliteit leveren als Jenny? Jenny is namelijk op vakantie.
 
Ik ben af en toe bij Yin Dii, geweest en op aanraden van andere altijd heerlijk gemasseerd door Jenny, heerlijk. Weet iemand of er ook anderen zijn bij Yin Dii, die dezelfde kwaliteit leveren als Jenny? Jenny is namelijk op vakantie.
Hi Sjors, stuur me ff pm aub, ik kan jou niet berichten om e.o.a. redeb
 
Was heel even op het pleintje voor de salon en zag dat de stickers met afbeeldingen van de salon verdwenen waren van de ramen.
Vindt hier een renovatie plaats of is Yin Dii aan het afsluiten?

IKKE
 
Ok. NIet echt een stad om met haar service iets te beginnen.
Ahmed Marcouch zal dan wel een mannetje langssturen om ervaring op te doen.

Mag hopen dat ik voor die tijd weer een massage mag ontvangen van Wan.
Door werkzaamheden ten noorden van Arnhem al langere tijd Beuningen links laten liggen.

IKKE
 
Waar ook in Nederland, Wan gaat succes hebben. Ze is er gewoon goed genoeg voor.

En Wan past goed op wat ze doet. Ik denk dat Arnhem een prima plek voor haar is.

Evt personeel is een ander verhaal. Ik ben benieuwd.
 
Ja maar wat maakt het uit ik denk al ze zelf een salon begint dat ze meer verdient als nu nu is het de 50% van een uurtje massage en dan 100% van een uurtje massage
Wel eens van bedrijfskosten en btw gehoord?
Ja maar wat maakt het uit ik denk al ze zelf een salon begint dat ze meer verdient als nu nu is het de 50% van een uurtje massage en dan 100% van een uurtje massage
Je verplaatst de discussie nu van waar Wan werkt naar of ze er meer aan kan verdienen. Dat is een hele andere discussie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan