Ijsbeertjee
Wandelaar
Nee maar wel veel deuren die open kunnen en dan heb je een kleine buitenplek waar je frisse lucht kunt halenIs er airco op de kamers?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee maar wel veel deuren die open kunnen en dan heb je een kleine buitenplek waar je frisse lucht kunt halenIs er airco op de kamers?
Zou heel fijn zijn als je jouw ervaring hier wilt delen!Ik ga morgen als 'debutant' naar YY: ik ben ook heel benieuwd naar de aanwezige dames…. Ik ben er al om 1100 uur, hopelijk zijn de dames ook van die vroege vogels. Heel nieuwsgierig!!
Leuk dat je het zo lekker hebt gehad @Stoute-schoenen !Hoeveel dames waren er ongeveer aanwezig?Mijn recensie…. Ik was er even na 1100 uur, en na een uur rijden eerst maar even het ontbijtbuffet verkend. Ik was lichtelijk nerveus, en scande op mijn gemak het 'speelveld'. Geamuseerd zag ik een groepje naar het scherm vaste klanten zitten, die na één koffie aan het bier gingen. Later op de middag zaten ze er nog steeds; ik vermoed dat ze als doelstelling hadden om de entreeprijs eruit te pimpelen. Ik doopte ze in gedachten tot 'ijsbieren'. Ze hadden zichtbaar veel plezier!
Op een goed moment kwam een prachtige donkere dame bij me zitten, en ik dacht meteen aan het Engelse gezegde 'the early birds catches the biggest worm'. Niet dat zij een worm was, maar you get the picture. Ze heette als ik me niet vergis 'majestic', en al gauw ging ik voor een uur door de knieën. Wat volgde was een geweldige massage. Die duurde misschien net iets te lang, maar dat maakte ze ruimschoots goed met een majestueuze pijpbeurt zc. En als klap op de vuurpijl een prostaatmassage die onvermoedde gevoelens losmaakte.
Daarna lichtelijk tuureluurs weer op het terras gaan zitten en mezelf getrakteerd op twee heerlijke dubbele espressoos om weer, eh, een beetje op te laden.
Even rondje sauna, zwembad en op de ligstoelen bij liggen komen met vooruit nóg een doppio en even lezen. (Tip; wil je een goede conversation piece hebben; neem een boek mee! Echte een magneet).
Eenmaal weer in staat tot een tweede ronde op zoek naar een mooie en leuke dame.
Daar kwamen twee 'stunners' binnen. Ik wilde eigenlijk beperken tot een laatste half uur, maar al pratende met beide dames dacht ik letterlijk en figuurlijk 'fuck it', en ging met allebei mee naar kamer 13; ik liet er zelfs de vierde doppio voor staan. En 13 bleek een lucky number…. Maria en Vanessa trakteerden mij daar op een ongelooflijk fijne tuinsessie. Twee prachtige meiden in de open lucht. Als de hemel bestaat bestond die even in kamer 13. Uiteindelijk werd dat voorgenomen halve uur met één dame een uur met twee. Weliswaar twee voor de prijs van twee, maar zo'n eenmalige kans gunde ik mezelf graag. Ik moet ver terug in de tijd dat ik het voor elkaar kreeg vier keer op een dag….. enfin. U snapt wat ik bedoel. We maakten nog de grap dat je eigenlijk een medaille zou moeten krijgen die je op je badjas zou mogen prikken; een grote '4' die je met trots mag dragen.
Kortom; een geweldige middag, een once in a lifetime ervaring die ik iedereen kan aanraden.
Wel nog een tip voor de firma YY; vermeld als je pint iets algemeens op het afschrift bijvoorbeeld 'Tuincentrum De Bloemetjes Buiten' of 'Pijpfitterij'.
Vast en zeker tot gauw weer eens!