Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was nog niet in YY geweest sinds de heropening dus trok ik donderdag eens naar Hoermond euh Roermond. Eindelijk nog eens een club op minder dan 2 uur rijden, al is dat laatste stuk aan max 100 per uur. Welke formateur ging dat weer afschaffen?
biggrin.gif

Mijn allereerste keer YY moet een 13 jaar geleden geweest zijn; ik herinner mij dat mijn GPS mij de oprit van een privé-woning opstuurde. Raad eens wat er gisteren gebeurde...
redface.gif

Afin. Eenmaal binnen kreeg ik een korte doch degelijke uitleg van de security-man. Zou echt iets voor mij zijn, security in een bordeel...
De badjas is wellicht de beste die ik ooit gehad heb in een club, dus dat was al pluspunt 1. Pluspunt 2 : het rook naar javel in de douches, er wordt dus deftig gepoetst. Kunnen clubs in Hessen nog wat van leren.

Onderweg naar de barruimte werd ik staande gehouden door een imposante zwartharige dame. Ik was nog maar net binnen dus ik had nog keine lust, maar toch maakte deze knappe deerne een stevige indruk op mij. Ik zou haar pad later nog wel kruisen...

De barruimte ziet er imposant uit met in het midden een boom, een Amerikaanse eik zo leek het wel. Ook de toog en het geheel errond oogt erg fraai. Ik meen mij de oude bar nog te herinneren, dat was een saai vierkant. Neen dan ziet dit er chiquer uit. Ik bestelde een cappuccino en vleide mij neer in een zetel om alles te aanschouwen. Mooi.

Na een tijdje wou ik de rest van de club ook herontdekken en wie kruist daar mijn pad? Lulu! Dé Lulu waar half GT schrik van had werkt hier nu als masseuse en poetsdame jawel. Bizar eigenlijk.

De wellness is nog eerder beperkt met een kleine binnensauna en buiten aan het zwembad de grotere buitensauna. Goed dat deze er nog is. Er komt ook een badtube, een stoomcabine en een rustruimte zo heb ik begrepen. Alles wat verspreid in de club. Iemand waarmee ik in gesprek kwam zei dat dit wellicht marketing was, dat je op die manier vaker in contact komt met dames waardoor die meer kamers kunnen maken. Misschien... In elk geval de buitensauna is héérlijk, een van de betere in saunaclubland.

Ook de resto is nog op het niveau van weleer, ik heb mijn buikje goed rondgegeten. Alleen de plaats waar je je bord en bestek moet wegzetten is wat ongelukkig, net naast de doorgang naar buiten.
En buiten is er de rokersruimte, dwz een klein tentje. Ik ben zelf een overtuigd niet-roker maar vind het wel sneu dat rokers als paria behandeld worden.

Dan was het tijd voor datgene waar we eigenlijk voor gekomen waren, namelijk de wijven. Ik had wat snoetjes herkend, dames die ik ooit al eens gezien heb in god weet welke club. Zo was er een mooi jong meisje met een bikinitje aan en ik ben effe naast haar gaan zitten. Amira, zei ze, uit Hongarije. Ja. Dat land staat nu niet echt bekend voor goede kwaliteit. Hun president trekt op niks en de dames meestal ook niet. 'Enkel PMC en NMC, en zoenen? O nee doe ik niet.' OK bye.
Er liepen nog wat mooie meiden rond waaronder enkele met een doorkijksetje. Mmmm.

En plots zit die zwartharige dame van daarstraks naast je. Ze stelde zich voor als Denise uit Italië. Ik antwoordde uit Roemenië zeker. Ja dat gaf ze snel toe. Ik vroeg naar haar service en ze zei 'everything is possible'. Amai dat wou ik dan wel eens zien. Ik ging eerst nog snel douchen en zij ging dan een kamer regelen in tussentijd.

En dat werd dus een geweldige kamer. Ze kleedde zich uit en ik zag siliconen, tepelpiercings en tattoos. Als ik haar in een FKK-club had gezien dan had ik haar nooit geboekt maar nu dus wel.
Ze begon mij te kussen als een bezetene, mmmm lekker en ze zakte door haar knietjes om mij te pijpen. Niks geen gedoe met vochtige doekjes dus dat was ook al een plus. Ze stelde voor om op het bed door te gaan, nog wat pijpen en toen kwam ze op mij liggen en begon ze met pussy-sliden. Velen zijn geroepen, weinigen zijn uitverkoren en dit was echt waanzinnig goed. Ik deed teken om mij klaar te pijpen en ik mocht de volle lading in haar mondje deponeren.
Nadat ik bekomen was, meer dan 10 minuten later, gaf ze me een massage en daarna deel twee, weer kussen pijpen en pussysliden. Nu wou ik wel seksen dus condoom erover en mij laten klaarrijden. Het gebeurt maar zelden meer dat ik twee keer in een uur kan schieten maar met Denise lukte dat wel. Wow. Dit was dus echt beter dan ik verwacht had en gaf haar een verdiende loon : 140 voor een uur, 50 voor een extra en nog 10 euro als tip, ik ben niet krenterig en als het echt goed is wil ik dat honoreren.
luvlove.gif

Het was al donker ondertussen buiten, in de bar waren de discobollen aan het draaien al was er niet echt ambiance. Ik dronk nog een glas cola, nam nog een sauna en na een douchebeurt trok ik huiswaarts (aan meer dan 100 per uur).

Dit was een voltreffer, ik kom hier zeker nog terug.
wink2.gif
Pfff laat politiek aub uit recensies. Slaat nergens op. Ook je sneer naar Hongaarse dames is gewoon pure domheid. Niemand zit daar op te wachten.

Ik was er een paar weken geleden op de vrijdag en het was goed vertoeven met het mooie weer. Het eten was ook in orde weer en de sfeer was goed. Overdag is het erg rustig qua beren maar dat vind ik alleen maar prettig.
Omdat Amirah er niet was, gekamerd met een blonde Roemeense van eind 30. Zag er nog best goed uit en er was makkelijk een praatje mee te maken. Op de kamer kon ze heel goed pijpen en dat heb ik haar zeker 10 min. laten doen. Het was zo lekker dat ik wel een CIM wou maar dat is gelijk 50,- extra. Volgende keer ga ik weer met haar gezien de goede service en zoenen erbij.
Amirah later ook gedaan, helaas zonder zoenen dan zou ze helemaal top zijn.

Ik zit er over te denken om volgende week zaterdag einde middag naar yinyang te gaan
Iemand tips in het hoe en wat?

En zijn er ook Nederlandse dames of iedergeval die Nederlands spreken

Hallo, ik ben van plan a.s. dinsdag of woensdag naar YY te gaan. Ben er voor de sluiting vaker geweest. Na de heropening niet meer. Ben benieuwd naar welke dames er op die dagen zijn en hoe de service is. En hoe de sfeer is. Houd zelf van een GFE en iets oudere dames. Wat is de beste dag? Wat vragen de dames. Ik zie graag jullie ervaringen! Groet M.

Hallo, ik ben van plan a.s. dinsdag of woensdag naar YY te gaan. Ben er voor de sluiting vaker geweest. Na de heropening niet meer. Ben benieuwd naar welke dames er op die dagen zijn en hoe de service is. En hoe de sfeer is. Houd zelf van een GFE en iets oudere dames. Wat is de beste dag? Wat vragen de dames. Ik zie graag jullie ervaringen! Groet M.
Je zou eens een half uurtje kunnen spenderen om wat recensies van collega's terug te lezen. Ik persoonlijk vond de oude Yinyang van voor de sluiting 10 x gezelliger.

Afgelopen zaterdag een bezoekje gaan brengen. De sfeer begint toch terug leuker te worden, moet terug denken aan oude yy. Wellness gedeelte is open wat leuk is en dringend tijd werd. Het eten was top. Leuke tijd gehad 4 kamerbezoeken. Enigste wat ik kan opmerken; zou fijn zijn moest er meer diversiteit van afkomsten dames zijn.

Afgelopen zaterdag een bezoekje gaan brengen. De sfeer begint toch terug leuker te worden, moet terug denken aan oude yy. Wellness gedeelte is open wat leuk is en dringend tijd werd. Het eten was top. Leuke tijd gehad 4 kamerbezoeken. Enigste wat ik kan opmerken; zou fijn zijn moest er meer diversiteit van afkomsten dames zijn.
Die diversiteit is er het eerste jaar zeker geweest veel meer als in de andere clubs in de regio.
Echter merk ik dat het zeker sinds dit jaar ook steeds meer een Roemeense enclave begint te worden helaas.

Was je veel kwijt als totaalsom?

Terug
Bovenaan Onderaan