Jammer @KingKiraxo. Maar je hebt voor niet al teveel geld goede sex gehad zo te lezen en gegeten. En geleerd dat een sauna club niet voor jou is, omdat je niet in de juiste stemming komt. Een ervaring rijker. Dank voor je verslag!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet niet hoe groot de kans is voor een oproepEn de rest is bereik nihil neem ik dan aan? Ik wou vandaag een dagje YY doen, maar ik sta op stand-by dus kan ik toch maar best uitstellen.
Ik zag trouwens wel iemand toentertijd met mobiel buiten aan het bellen en appen. Op het terras bij roken.Hoe valt het mobiel bereikmee in de YY?
Bij 6S is dat afhankelijk van de locatie wel een dingetje![]()
ze hebben Wifi...Hoe valt het mobiel bereikmee in de YY?
Bij 6S is dat afhankelijk van de locatie wel een dingetje![]()
Ik ben x-aantal jaar geleden als 1ste naar YY gegaan.wel grote variaties tussen die 3 clubs!
met name prijzen en drukte (aantal bezoekers dames/heren)
als first-timer waar te beginnen? zo van alles wat; veel mensen, praten, chillen, relaxen en some hanky panky
and also welke dagen/tijden > ik wil meer mensen zien, altijd gezelig en fun
Dat hangt er van af waar je naar op zoek bent.wel grote variaties tussen die 3 clubs!
met name prijzen en drukte (aantal bezoekers dames/heren)
als first-timer waar te beginnen? zo van alles wat; veel mensen, praten, chillen, relaxen en some hanky panky
and also welke dagen/tijden > ik wil meer mensen zien, altijd gezelig en fun
Dank mateDat hangt er van af waar je naar op zoek bent.
Sixsens heeft de meeste dames en bezoekers. En een goede party vibe op vrijdag en zaterdag.
Yinyang komt daar kort achter aan.
LeGrand heeft de minste heren en dames. Le Grand en Yinyang hebben de party vibe op de feestjes.
Maar er zijn veel meer verschillen: reistijd, wellness, eten, service, prijzen.
Probeer in ieder geval YinYang en Sixsens en kijk waar je je het beste thuis voelt. Voor een eerste keer zijn Venus Hamminkeln en Babylon ook zeer geschikt. Rustiger, overzichtelijk, goede wellness, fraaie clubs en over het algemeen goede service van de dames.
De vrijdag en zaterdag zijn in alle clubs het best bezocht. Donderdag en zondag daarna.
Welke van die 2 Duitse is het meeste aan te raden. Ben bij beiden nooit geweest dus dat wil ik toch ook wel eens gaan bekijken. Sowieso mooi om eens bij fkk clubs te gaan neuzen.Dat hangt er van af waar je naar op zoek bent.
Sixsens heeft de meeste dames en bezoekers. En een goede party vibe op vrijdag en zaterdag.
Yinyang komt daar kort achter aan.
LeGrand heeft de minste heren en dames. Le Grand en Yinyang hebben de party vibe op de feestjes.
Maar er zijn veel meer verschillen: reistijd, wellness, eten, service, prijzen.
Probeer in ieder geval YinYang en Sixsens en kijk waar je je het beste thuis voelt. Voor een eerste keer zijn Venus Hamminkeln en Babylon ook zeer geschikt. Rustiger, overzichtelijk, goede wellness, fraaie clubs en over het algemeen goede service van de dames.
De vrijdag en zaterdag zijn in alle clubs het best bezocht. Donderdag en zondag daarna.
Dat hangt er ook weer van af wat je zoekt. In Venus Hamminkeln zijn de dames gemiddeld wat jonger en slanker. Op een vrijdag, zaterdag en zondag zijn zijn er in Babylon 1,5 tot 2 keer zoveel dames als in Venus. Beide clubs zijn schoon en sjiek. Babylon heeft een groot zwembad en een tuin, Venus heeft een binnenplaats met tegels en een buitenjacuzzi, buitensauna en een klein zwembadje. Venus heeft vers bereid eten, Babylon een buffet van wat mindere kwaliteit. Een uur met een dame in Babylon kost €110, in Venus €120. De reistijd naar beide clubs kan behoorlijk verschillen, afhankelijk van waar je woont in Nederland.Welke van die 2 Duitse is het meeste aan te raden. Ben bij beiden nooit geweest dus dat wil ik toch ook wel eens gaan bekijken. Sowieso mooi om eens bij fkk clubs te gaan neuzen.
HahaIk zou zeggen, ga gelijk morgen !