Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als newbie in sauna wereld.
Lijkt mij persoonlijk dat je eerst rustig kan beginnen in een sauna club.
Waar het juist niet zo druk is kwa bezoekers zo wel als mannelijke gasten als vrouwelijke gasten.
Daarom staat LG als eerst op mijn lijst en dan weer iets meer en dan naar YY en dan op het einde pas SS.
Meeste gasten en DVP's daar.
Waar je als newbie meteen op valt en er veel dames naar je toe komen de hele dag.
Moet je, je zelf ook wel goed staande kunnen houden om vaak nee te zegen tegen een dame als je echt niet wilt!
Dat moet je maar ook net kunnen zeggen.

Als ik jou was zou ik LG gewoon voorlopig overslaan, als ik het goed begrijp is dat voor jou een pokke eind rijden met de huidige benzineprijzen.
Dat geld kun je beter in een leuke tijd met een dame stoppen als je rustig wil beginnen kijk eerst doordeweeks in de YY, en daarna in het weekend bij de SS.
Daar zal je naar mijn mening een veel betere indruk krijgen van een echte saunaclub als in LG voor minder geld.
En mocht het je in deze clubs niet bevallen dan zal LG voor 99% zeker je ook niet kunnen bekoren.

Op dinsdag is het rustig bij Sixsens, maar toch ruim voldoende dames. Inkom slechts 50€ voor de hele dag momenteel, inclusief eten en drinken.

In de bar wordt er wel een beetje gejaagd ja, maar boven en in het wellness gedeelte niet. Daar verblijf ik ook meestal.

@T85
Staat op de planning voor de zomer vakantie 2e & 3e week in Augustus.
LG wil ik toch wel eens een kijkje nemen.
Ben waarschijnlijk toch die dag daar in de buurt.

Wil naar LG, YY & SS toch minimaal één keer om het eens gezien te hebben.
Lees nu alleen mee maar heb er zelf geen beeld van deze clubs.
Ben toch een wellness fan,
Entree inclusief eten,
drinken, zwemen & sauna de hele dag.
Plus voor een vergoeding nog 1 a 2 toetjes tussen door 😊

Ik ben er onlangs geweest omdat ik hoorde dat er nu ook een binnen wellness is. Helaas stelt dit niets voor en is geen vergelijk met de binnen wellness in de oude Yin Yang. Jammer, 4 bedjes een jacuzzi en een stoomcabine meer is het niet. De kleine binnensauna in de gang stond ook nog eens uit. Hopelijk wordt het snel beter weer want buiten is het wel goed.

Iets voor 11 uur op tweede Paasdag parkeerde ik mijn Nieuwe Deugmobiel bij YinYang. Wat opviel is dat de navigatie nu de juiste route aangeeft. Als derde klant kreeg ik mijn fraaie grijze badjas met grote zakken. Ik had locker 13, gelukkig ben ik niet bijgelovig. Na het omkleden ben ik eerst gaan ontbijten. Dat was prima, volop keuze. De gebakken champignons waren deze keer niet te zout, wel flink peperig. Met een broodje en wat roerei heb ik prima gegeten. Daarna bij een bekende op het terras gaan zitten. Het was heerlijk vertoeven in het zonnetje en daarna in de bar een dubbele espresso gekregen van de Hongaarse Peter. Mijn köszi als dank werd beantwoord met kérem.
De eerste kamer heb ik gemaakt met Denise en die was weer erg goed. Ik heb over haar al een recensie geschreven. Na het douchen heb ik een tijd in de bar gezeten, maar ik vond helaas geen dame naar mijn gading. Na een tijdje besloten om met blonde Roemeense Janina naar de kamer te gaan. Helaas bleek de dame lid van de KKC, maar wat ze tot dat moment deed was erg goed. Ik ga een recensie aanmaken.
Ik was er natuurlijk ook voor een wellness test. Die is positief uitgevallen. De jacuzzi is erg groot, daar kun je met 5 man in, zonder met de knieën tegen elkaar te zitten. Krachtige stralen, dus een enorme verbetering ten opzichte van de 2 bruisbaadjes die er eerder stonden. Vervolgens het stoombad getest. Die is vrij klein. Ik denk dat er 3 man in passen, met een beetje goede wil misschien 4. Maar er zat maar 1 andere man in, dus genoeg ruimte. De stoom wordt vergezeld van een lichte mentholgeur. Daardoor kon ik heerlijk mijn neus en longen reinigen en openen. Een beetje vreemd is dat de warmte van boven naar binnen wordt geblazen. Bij je benen voel je geen warmte. Niet zo erg, want het gaat natuurlijk vooral om je mond en neus. Er zijn maar een paar ligbedjes, dat gaat op drukke dagen wat weinig zijn, maar bij mooi weer kun je natuurlijk ook buiten in het gras liggen. Al met al een dikke prima. Zeker vergeleken bij de vele Duitse clubs zonder jacuzzi.
Het avondeten was erg lekker. Geroosterde paprika's, grote garnalen in een stoofschotel en broccoli lag er op mijn bord. Er waren ook nog 2 soorten vlees, frietjes en aardappelen uit de oven. Als toetje verse watermeloen en verse ananas.
Na het eten werd het tijd voor mijn derde kamer. Ik heb gekozen voor Elena die ik vorig jaar een keer gemasseerd heb in de kino, nadat Melena mij daarvoor had aangeraden. Toen maakte ze een sympathieke indruk en dat werd nu voortgezet in een prima kamer van een uur.
Rond 19 uur begon de club leeg te lopen. De Line-up:
Denise, Elena en Janina waarmee ik op de kamer ben geweest.
De dames die ik ken uit andere clubs: Vivian, Inez, Sofia (Sara uit Venus) en Delia met bril. Helaas geen TZ en/of KKC.
De dames voor de variatie: 2 dames van kleur waaronder Sally uit Kenia (andere was mij onbekend, niet Nancy/Chania uit Babylon) en de Braziliaanse MILF Bruna.
Rosa met beugel en mooie tattoo op haar linkerscheenbeen, de lange Ekaterina uit Albanië met onbekende service.
Gypsie Aïda, Poolse Sonja en Bulgaarse Bonny tot wie ik mij niet zo aangetrokken voel.
2 stunners Serena en Sofia met siliconen borsten. Alleen maar naar kijken, maar aankomen niet. Serena heeft een nieuwe kleine tattoo in haar gezicht bij haar linkeroog.
Alina met kort blond haar die helaas ook niet aan tongzoenen doet.
Een zeer slanke vriendin van Alina met zwart haar, die later ook bij Elena zat. Killer body.
Een dame die ik wel vaker in YinYang gezien heb. Half lang haar met veel zwarte uitgroei, iets voller rond haar heupen.
Een slanke knappe dame met lang zwart krullend haar die bij Elena zat op de stoel die het dichtst bij de gokautomaten staat.
Een zware Hongaarse dame (ze sprak tenminste Hongaars met de Hongaarse bar man) met veel tattoos. Postuur Inez.
Tenslotte een dame met mooie blauwgrijze ogen. Alleen daar keek ze wat vaag door naar buiten. Die heb ik maar laten zitten.
Belgisch/Marokkaanse Vlinder, haar natuurlijke borsten leken nog groter te zijn geworden.
Al met al 24 dames. Ik kan er 1 of 2 gemist hebben? De receptioniste zei dat er 26 waren.

Donatella is vertrokken of weg gestuurd.

Laatst bewerkt:
wel grote variaties tussen die 3 clubs!

met name prijzen en drukte (aantal bezoekers dames/heren)

als first-timer waar te beginnen? zo van alles wat; veel mensen, praten, chillen, relaxen en some hanky panky ;)

and also welke dagen/tijden > ik wil meer mensen zien, altijd gezelig en fun

Laatst bewerkt:

als first-timer waar te beginnen? zo van alles wat; veel mensen, praten, chillen, relaxen en some hanky panky ;)

Ik ben x-aantal jaar geleden als 1ste naar YY gegaan.
Nadien heb ik een keer GT geprobeerd, maar na een uur al doorgereden naar YY
Om de 1 of andere reden, misschien omdat het de eerste kenninsmaking was, vond ik YY relaxter aanvoelen.

Uiteraard geen idee of de nieuwe setting nu zo ook nog aanvoelt.
Deze zomer plan ik terug een tripje naar daar.

Dat hangt er van af waar je naar op zoek bent.
Sixsens heeft de meeste dames en bezoekers. En een goede party vibe op vrijdag en zaterdag.
Yinyang komt daar kort achter aan.
LeGrand heeft de minste heren en dames. Le Grand en Yinyang hebben de party vibe op de feestjes.
Maar er zijn veel meer verschillen: reistijd, wellness, eten, service, prijzen.
Probeer in ieder geval YinYang en Sixsens en kijk waar je je het beste thuis voelt. Voor een eerste keer zijn Venus Hamminkeln en Babylon ook zeer geschikt. Rustiger, overzichtelijk, goede wellness, fraaie clubs en over het algemeen goede service van de dames.

De vrijdag en zaterdag zijn in alle clubs het best bezocht. Donderdag en zondag daarna.

Sixsens heeft de meeste dames en bezoekers. En een goede party vibe op vrijdag en zaterdag.
LeGrand heeft de minste heren en dames. Le Grand en Yinyang hebben de party vibe op de feestjes.
Probeer in ieder geval YinYang en Sixsens en kijk waar je je het beste thuis voelt. Voor een eerste keer zijn Venus Hamminkeln en Babylon ook zeer geschikt. Rustiger, overzichtelijk, goede wellness, fraaie clubs en over het algemeen goede service van de dames.

De vrijdag en zaterdag zijn in alle clubs het best bezocht. Donderdag en zondag daarna.
Dank mate

Babylon ziet er super goed uit

ik ga daarheen vrij of zat om te relaxen; hopelijk tot 1:00 :) hopelijk zie ik veel mensen tot 1:00
en dan zeker worth a try om naar 6sens en YY

treat for myself - eindelijk mijn vervolgopleiding met sucess affgerond

Welke van die 2 Duitse is het meeste aan te raden. Ben bij beiden nooit geweest dus dat wil ik toch ook wel eens gaan bekijken. Sowieso mooi om eens bij fkk clubs te gaan neuzen.

Welke van die 2 Duitse is het meeste aan te raden. Ben bij beiden nooit geweest dus dat wil ik toch ook wel eens gaan bekijken. Sowieso mooi om eens bij fkk clubs te gaan neuzen.
Dat hangt er ook weer van af wat je zoekt. In Venus Hamminkeln zijn de dames gemiddeld wat jonger en slanker. Op een vrijdag, zaterdag en zondag zijn zijn er in Babylon 1,5 tot 2 keer zoveel dames als in Venus. Beide clubs zijn schoon en sjiek. Babylon heeft een groot zwembad en een tuin, Venus heeft een binnenplaats met tegels en een buitenjacuzzi, buitensauna en een klein zwembadje. Venus heeft vers bereid eten, Babylon een buffet van wat mindere kwaliteit. Een uur met een dame in Babylon kost €110, in Venus €120. De reistijd naar beide clubs kan behoorlijk verschillen, afhankelijk van waar je woont in Nederland.

Thnx, ik heb het geluk dat beide clubs voor mij geen 15min verschil oplevert betreft reistijd.

Wel handig dat ze beide ook fotos van de dames op de sites hebben staan.

Binnenkort maar eens de rit naar Duitsland maken aangezien dat nog onontgonnen grond is voor mij😅

Vandaag onverwacht wat te vieren en toevallig vrij dus even langs de YY gereden kon ik ook meteen de nieuwe wellness bekijken nu deze helemaal in bedrijf zou moeten zijn.
In de vroege middag de niet al te volle parking van de YY opgereden, eenmaal bij de receptie stond er een klasse bak van een Limburgse theke dame, die ik nog niet eerder had gezien, daar had ik nou echt graag een sessie mee willen hebben maar goed helaas in de categorie nvt.
Helaas was de wellness vandaag wegens werkzaamheden tot minimaal 15:00 buiten gebruik en was er in de vroege middag maar een klein beetje zon dus uiteindelijk voor 3 uurtjes gekozen.

Het aantal dames lag denk ik tegen 25 in de vroege middag maar er kwamen er wel nog een aantal binnen druppelen, helaas veel Roemeens uit de categorie mwah een enkele stunner helaas had een hele knappe dame een tattoo in haar gezicht ik vraag me dan echt af waarom :(
Uiteindelijk waren er 4 zwarte parels Nicky, Majestic, Nancy en een Nigeriaanse waarvan ik de naam alweer vergeten ben, zeker Nicky was wel echt een lekker ding.
Haar prijs was gewoon 70/30 maar zoenen zat daar niet bij inbegrepen alleen bij langere kamer sessies mogelijk, haar daarom uiteindelijk laten schieten en voor een meer zekere optie gekozen.
Namelijk Majestic waarmee ik vaak gewoon ook een super klik op de kamer heb, ook deze keer was het gewoon weer top.

Ik had het idee dat er sowieso een beetje een nieuwe wind waaide, want ondanks dat het zeker in de vroege middag rustig was qua aantal heren.
Was er deze keer geen enkele dame publiek bezig met haar telefoon daar zal denk ik zeker op gecontroleerd worden inmiddels.
Andere bekende gezichten voor mij waren Vivian een roodharige dame die volgens mij ook ex SS is net als Turkse Selin al heet ze tegenwoordig weer anders dacht ik.
Verder heel veel nieuwe gezichten ook weer maar het merendeel was voor mij niet echt de moeite waard moet ik zeggen.

Sowieso complimenten aan het personeel die alles tip top in orde hadden en voor het merendeel gewoon Nederlands spreken ook nog.
Van de lunch tot de bar de kwaliteit van het food/beverage, materialen en het personeel hoort bij de absolute top in saunaclub land dat mag ook weleens gezegd worden.
YY tot de volgende keer waarschijnlijk op een meer zonnige dag binnenkort en zal dan ook wat langer blijven.

Terug
Bovenaan Onderaan