WHEM Yoni Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hallo,
Ik ben daar al een paar keer geweest. Is een heel spontane dame, knap snoetje, heel mooie benen, maar ook zeer vriendelijk en behulpzaam. De borstjes zijn bijgewerkt maar vrij goed gedaan.
Massage is vrij goed, heel veel Body to Body. Vooraf en achteraf is er douchemogelijkheid.
De ligging is ook vrij discreet.
 
hallo,
Ik ben daar al een paar keer geweest. Is een heel spontane dame, knap snoetje, heel mooie benen, maar ook zeer vriendelijk en behulpzaam. De borstjes zijn bijgewerkt maar vrij goed gedaan.
Massage is vrij goed, heel veel Body to Body. Vooraf en achteraf is er douchemogelijkheid.
De ligging is ook vrij discreet.
Over wie heb je het nu ? Yoni of great massage ? Grt
 
Ik heb Yoni bezocht. Ontvangt in een iets drukkere straat in een deelgemeente van Harelbek, doch direct na het aanbellen naar binnen.
Mooie kamer met massagetafel. Doet wat ze belooft, zijnde max. 45 min, bij mij was het denk ik een 35 min. Begonnen met massage van de rug, beetje b2b, maar beperkt. Echter voor mij persoonlijk wel een goede rugmassage.
Bij het omdraaien was de aandacht direct op mijn jongeheer gezet. Het mag gezegd, qua blowjob was dit voor mij echt wel het betere werk!
Voor de rest vriendelijke dame, beetje aan de mollige kant, niet super veel zegs, maar bij een massage hoeft dit ook niet voor mij.

Misschien ga ik wel nog eens terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan